Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 00:09Tack för varningen! Pendlar inte den vägen just nu pga nytt jobb, men om bara några veckor är det dags att ta den vägen igen.
Hur högt tror du hindret var på ett ungefär?
Tack för varningen! Pendlar inte den vägen just nu pga nytt jobb, men om bara några veckor är det dags att ta den vägen igen.
Hur högt tror du hindret var på ett ungefär?
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 09:55Hindret är dryga decimetern skulle jag gissa, men med vassa hörn och väldigt korta på- och avfartsramper eller hur man ska uttrycka det.
Det går precis att köra förbi på sidan närmst ridskolan, men kommer man nedför backen gäller det att bromsa ändå och
Hindret är dryga decimetern skulle jag gissa, men med vassa hörn och väldigt korta på- och avfartsramper eller hur man ska uttrycka det.
Det går precis att köra förbi på sidan närmst ridskolan, men kommer man nedför backen gäller det att bromsa ändå och
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 15:56Nån som har testat att hoppa? Med racer/MTB/annat? Fungerade det?
Nån som har testat att hoppa? Med racer/MTB/annat? Fungerade det?
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 16:24Med rullskidor ... se länk
Med rullskidor ... se länk
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 22:20Vållande till kroppsskada skulle kunna vara gärningen. Var det denna kabelränna-modell utan varningsskyltar? http://www.ata.se/eshop/speglar-hinder-skydd/kabelskydd/kabelranna.aspx
Vållande till kroppsskada skulle kunna vara gärningen. Var det denna kabelränna-modell utan varningsskyltar? http://www.ata.se/eshop/speglar-hinder-skydd/kabelskydd/kabelranna.aspx
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 09:20De borde ha lagt en kabelbrygga istället ser jag, en tunn kabel får lätt plats i den. Detta verkar vara ett fall av "man tar vad man har" istället för den bästa lösningen.
De borde ha lagt en kabelbrygga istället ser jag, en tunn kabel får lätt plats i den. Detta verkar vara ett fall av "man tar vad man har" istället för den bästa lösningen.
Quote from Rasmus Olsson on 11 September 2012, 09:27Någon som talat med väghållaren att det bör skyltas upp bättre? Tror inte kommunen eller den som ansvarar för vägen läser denna tråden.
Någon som talat med väghållaren att det bör skyltas upp bättre? Tror inte kommunen eller den som ansvarar för vägen läser denna tråden.
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 12:49Det kan vi ju inte göra, då faller hela denna tråd. Roligare då att klaga här där ingen ser det (som har något inflytande).
Det kan vi ju inte göra, då faller hela denna tråd. Roligare då att klaga här där ingen ser det (som har något inflytande).
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 13:18Håller med Raymond här. Det är ju därför det finns forum på nätet. För att vi ska kunna gnälla.;)
För övrigt så pratade jag faktiskt med polisen dagen efter min vurpa och dom skulle skicka dit någon sa dom. Jag cyklade förbi där igår och det såg ut som a
Håller med Raymond här. Det är ju därför det finns forum på nätet. För att vi ska kunna gnälla.;)
För övrigt så pratade jag faktiskt med polisen dagen efter min vurpa och dom skulle skicka dit någon sa dom. Jag cyklade förbi där igår och det såg ut som a
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 13:21Vad sade polisen om din anmälan? Det är ju väghållarens försäkring som ska täcka dina kostnader och betala sveda&värk.
Vad sade polisen om din anmälan? Det är ju väghållarens försäkring som ska täcka dina kostnader och betala sveda&värk.