Quote from Guest on 26 March 2014, 11:15Nu lär jag få veta att jag lever vilket jag är glad för att jag gör.
Fast jag är också glad för att jag ej lever 2050.
Borde kanske dö tidigare.
105 är mitt mål - 2043.
Hur skall jag stå ut med allt nytt så perfekt jättebäst?Hur mycket nytt är bara
Nu lär jag få veta att jag lever vilket jag är glad för att jag gör.
Fast jag är också glad för att jag ej lever 2050.
Borde kanske dö tidigare.
105 är mitt mål - 2043.
Hur skall jag stå ut med allt nytt så perfekt jättebäst?
Hur mycket nytt är bara
Quote from Funbeat user on 26 March 2014, 11:25Tack för tipset!
Hur är det med sicken däringa datamaskiner och internätet, är det något man skall nyttja eller leder det också till förfall? 😉
Tack för tipset!
Hur är det med sicken däringa datamaskiner och internätet, är det något man skall nyttja eller leder det också till förfall? 😉
Quote from Funbeat user on 26 March 2014, 11:30Någon generation senare och håller med. Varför kostar löplopp en mindre förmögenhet? Ett löplopp kan kosta lika mycket som 5-10 st orienteringslopp.
Favorit: http://toughviking.se/?page_id=386 - Toughviking 8km/790kr astuff löping i välklippt park.
El
Någon generation senare och håller med. Varför kostar löplopp en mindre förmögenhet? Ett löplopp kan kosta lika mycket som 5-10 st orienteringslopp.
Favorit: http://toughviking.se/?page_id=386 - Toughviking 8km/790kr astuff löping i välklippt park.
El
Quote from Funbeat user on 26 March 2014, 14:15hm, det var astufft för min lilla 10 tummare att klara av bara den hemsidan som du länkade till. 😀
hm, det var astufft för min lilla 10 tummare att klara av bara den hemsidan som du länkade till. 😀
Quote from Funbeat user on 26 March 2014, 20:19Skriver också under på detta.
Ett par dojjor o sen ut i skogen….trodde jag.
Skriver också under på detta.
Ett par dojjor o sen ut i skogen….trodde jag.
Quote from Funbeat user on 26 March 2014, 22:17Men vad är egentligen problemet? Var och en köper väl de prylar man vill, eller?
Gillar man inte prylar så går det väl att avstå, även om grannen springer i kompressionskläder och en träningsklocka för fem tusen spänn på vardera armen.
Jag kunde inte
Men vad är egentligen problemet? Var och en köper väl de prylar man vill, eller?
Gillar man inte prylar så går det väl att avstå, även om grannen springer i kompressionskläder och en träningsklocka för fem tusen spänn på vardera armen.
Jag kunde inte
Quote from Funbeat user on 26 March 2014, 22:25Det är klart du bryr dig Åke, annars skulle du ju inte skrivit här. 😉
Fast jag vet inte vad som är problem?
Jag är inte ens riktigt säker på vad K-G menar. 🙂
Det är klart du bryr dig Åke, annars skulle du ju inte skrivit här. 😉
Fast jag vet inte vad som är problem?
Jag är inte ens riktigt säker på vad K-G menar. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 March 2014, 22:40Varför måste han mena något? Blir ju aktivitet i alla fall vilket är huvudsaken. Troligen det som är meningen.
Varför måste han mena något? Blir ju aktivitet i alla fall vilket är huvudsaken. Troligen det som är meningen.
Quote from Funbeat user on 26 March 2014, 23:40För min del var det ett konstaterande bara, ett som jag också gjorde ganska snabbt. Jättekul med prylar. Vissa onödigare än andra, andra nördigare än tredje.
Jag förundras också över att en så banal grej som löpning kan bli en materialsport.
Självklart f
För min del var det ett konstaterande bara, ett som jag också gjorde ganska snabbt. Jättekul med prylar. Vissa onödigare än andra, andra nördigare än tredje.
Jag förundras också över att en så banal grej som löpning kan bli en materialsport.
Självklart f
Quote from Funbeat user on 27 March 2014, 08:35Running Cloud: Jo jag bryr mej om mycket, även denna frågan. Men det jag har svårt att förstå är dom som önskar att det var "som förr", dvs att man knyter ett par pjuck och sticker ut och kutar. Vad stoppar dom?
Det händer att jag shoppar dyra löpprylar,
Running Cloud: Jo jag bryr mej om mycket, även denna frågan. Men det jag har svårt att förstå är dom som önskar att det var "som förr", dvs att man knyter ett par pjuck och sticker ut och kutar. Vad stoppar dom?
Det händer att jag shoppar dyra löpprylar,