Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPengar.
You need to log in to create posts and topics.

Nu lär jag få veta att jag lever vilket jag är glad för att jag gör.
Fast jag är också glad för att jag ej lever 2050.
Borde kanske dö tidigare.
105 är mitt mål - 2043.
Hur skall jag stå ut med allt nytt så perfekt jättebäst?

Hur mycket nytt är bara

Tack för tipset!
Hur är det med sicken däringa datamaskiner och internätet, är det något man skall nyttja eller leder det också till förfall? 😉

Någon generation senare och håller med. Varför kostar löplopp en mindre förmögenhet? Ett löplopp kan kosta lika mycket som 5-10 st orienteringslopp.

Favorit: http://toughviking.se/?page_id=386 - Toughviking 8km/790kr astuff löping i välklippt park.

El

hm, det var astufft för min lilla 10 tummare att klara av bara den hemsidan som du länkade till. 😀

Skriver också under på detta.

Ett par dojjor o sen ut i skogen….trodde jag.

Men vad är egentligen problemet? Var och en köper väl de prylar man vill, eller?

Gillar man inte prylar så går det väl att avstå, även om grannen springer i kompressionskläder och en träningsklocka för fem tusen spänn på vardera armen.

Jag kunde inte

Det är klart du bryr dig Åke, annars skulle du ju inte skrivit här. 😉

Fast jag vet inte vad som är problem?

Jag är inte ens riktigt säker på vad K-G menar. 🙂

Varför måste han mena något? Blir ju aktivitet i alla fall vilket är huvudsaken. Troligen det som är meningen.

För min del var det ett konstaterande bara, ett som jag också gjorde ganska snabbt. Jättekul med prylar. Vissa onödigare än andra, andra nördigare än tredje.

Jag förundras också över att en så banal grej som löpning kan bli en materialsport.
Självklart f

Running Cloud: Jo jag bryr mej om mycket, även denna frågan. Men det jag har svårt att förstå är dom som önskar att det var "som förr", dvs att man knyter ett par pjuck och sticker ut och kutar. Vad stoppar dom?

Det händer att jag shoppar dyra löpprylar,