Quote from Guest on 14 August 2007, 10:26Efter en slitsam semester 😉 har jag dragit på mig en urinvägsinfektion, och har precis påbörjat en penicillinkur.
Någon som vet om man kan fortsätta med sin vanliga löpträning ändå?Jag vill minnas att man förut sagt att man ska vila när man går på an
Efter en slitsam semester 😉 har jag dragit på mig en urinvägsinfektion, och har precis påbörjat en penicillinkur.
Någon som vet om man kan fortsätta med sin vanliga löpträning ändå?
Jag vill minnas att man förut sagt att man ska vila när man går på an
Quote from Pernilla Liljegren on 14 August 2007, 10:36Det är inte själva antibiotikan som är problemet, det är infektionen. Men om du äter antibiotika så blir du väldigt snabbt mycket friskare, vilket jag antar är bakgrunden till resonemanget om att träna eller inte träna under antibiotikakur.
Det är inte själva antibiotikan som är problemet, det är infektionen. Men om du äter antibiotika så blir du väldigt snabbt mycket friskare, vilket jag antar är bakgrunden till resonemanget om att träna eller inte träna under antibiotikakur.
Quote from Funbeat user on 14 August 2007, 10:53Avstå från träning tills kuren är slut.
Avstå från träning tills kuren är slut.
Quote from Funbeat user on 14 August 2007, 11:13vila tills hela kuren är uppäten. och tänk inte ens tanken att avsluta den i förtid.
vila tills hela kuren är uppäten. och tänk inte ens tanken att avsluta den i förtid.
Quote from Funbeat user on 14 August 2007, 15:40Attans...jag som anmält mig till tjejmilen...det är väl lagom tills kuren avslutas typiskt!
Attans...jag som anmält mig till tjejmilen...det är väl lagom tills kuren avslutas typiskt!
Quote from Funbeat user on 14 August 2007, 16:27Stackare, inte skoj med infektion! 🙁 Glöm inte att dricka massor, gärna sura saker (c-vitaminbrus, citronjuice etc), och att kissa två gånger (per gång så att säga, man får vänta litegrann), annars kommer det lätt tillbaka trots avslutad pencillinkur! J
Stackare, inte skoj med infektion! 🙁 Glöm inte att dricka massor, gärna sura saker (c-vitaminbrus, citronjuice etc), och att kissa två gånger (per gång så att säga, man får vänta litegrann), annars kommer det lätt tillbaka trots avslutad pencillinkur! J
Quote from Sissel Svanøe on 14 August 2007, 17:17Tranbärsjuice och hyfsat lugn stavgång för att kroppen inte ska glömma hur det känns att röra på sig. Så gjorde jag och det kändes skönt att få röra sig lite i alla fall. Och drick jäääättemycket.
Krya på dig.
Tranbärsjuice och hyfsat lugn stavgång för att kroppen inte ska glömma hur det känns att röra på sig. Så gjorde jag och det kändes skönt att få röra sig lite i alla fall. Och drick jäääättemycket.
Krya på dig.