Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumKnightec Lund SystemsPepp!
You need to log in to create posts and topics.

Kom igen gänget!
Det ser bra ut än så länge. Just i denna stund har vi i genomsnitt 68 minuter träning. Vi ska upp till 900 minuter i november. Det betyder att vi ska träna minst 30 minuter per dag. Man kan också kompensera latare dagar med längre tränin

Hej!

Jag är inte heller särskilt sportig men körde några "tunga" barnvagnspass i helgen. (Tunga = 2 barn + x antal liter mjölk i barnvagnen).
Kul om vi alla försöker logga tiderna samma dag som vi tränar så att vi ser våra totalt antal minuter växa!

/An

Det är sant Anna. Det är gött att se utvecklingen!
Och bra jobbat med barnvagnspromenaden 🙂

Själv tycker jag att det är svårt att få överblick i Funbeat vem som har tränat, vad man har tränat mm. Om man vill ha lite extra stöd så får man gärna göra som

Rättelse, det blir mycket lättare att se varandras träning om man blir vän med varandra, dvs det räcker inte med att vara med i en gemensam grupp. Om man går in på varje person i gruppen och skickar en vänförfrågan så kan man gilla och kommentera varandra

Härligt driv. Om Astrid ska "träna bort sin träningsvärk" är det bäst att alla hjälper till. Jag lägger in mina aktiviteter eftersom.