Quote from Guest on 3 May 2010, 08:48Jag har funderat på att vara med i en motionssprint i en triathlontävling väldigt länge. Jag har noga kollat igenom resultatlistor från olika triathlontävlingar och insett att jag förmodligen kan vara med utan att fullkommligt göra bort mig. Har snart öve
Jag har funderat på att vara med i en motionssprint i en triathlontävling väldigt länge. Jag har noga kollat igenom resultatlistor från olika triathlontävlingar och insett att jag förmodligen kan vara med utan att fullkommligt göra bort mig. Har snart öve
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 08:58Hej Karin.
Hur svårt kan det vara. Det är alltid någon som kommer sist om det är fler än två som startar. Så är det bara.
Tävla mot dig själv och kommer du näst sist så är det en seger.
Kommer du sist så har du en tid att tävla mot nästa gång.Själv kl
Hej Karin.
Hur svårt kan det vara. Det är alltid någon som kommer sist om det är fler än två som startar. Så är det bara.
Tävla mot dig själv och kommer du näst sist så är det en seger.
Kommer du sist så har du en tid att tävla mot nästa gång.
Själv kl
Quote from Jonas Täng on 3 May 2010, 09:10Klart du kan! Triathlon är en ganska ny sport och de flesta av oss som håller på var nybörjare för inte så länge sedan. Ju fler som kommer och provar på, desto roligare tycker jag! Och det handlar inte bara om att komma först. Det handlar om att klara av
Klart du kan! Triathlon är en ganska ny sport och de flesta av oss som håller på var nybörjare för inte så länge sedan. Ju fler som kommer och provar på, desto roligare tycker jag! Och det handlar inte bara om att komma först. Det handlar om att klara av
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 10:18Bra innlegg!
Jeg er selv nybegynner, og har snart min förte konkuranse.
JEg har en forhpning om å komme nest-sist, men mitt mål er å löpe over mållinjen med et leende... Og det rekker. For meg.
Bra innlegg!
Jeg er selv nybegynner, og har snart min förte konkuranse.
JEg har en forhpning om å komme nest-sist, men mitt mål er å löpe over mållinjen med et leende... Og det rekker. For meg.
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 10:38Övervinn dina demoner och ställ upp! Vad har du att förlora? Vad är det värsta som kan hända här egentligen? Varför är det ett problem för dig att komma sist?
Försök istället vara glad över att just du har hälsan, tiden och ekonomin att kunna ställa upp
Övervinn dina demoner och ställ upp! Vad har du att förlora? Vad är det värsta som kan hända här egentligen? Varför är det ett problem för dig att komma sist?
Försök istället vara glad över att just du har hälsan, tiden och ekonomin att kunna ställa upp
Quote from Elias Engqvist on 3 May 2010, 10:47Sen kan du också överraska dig själv och komma näst sist!
MEN,
det finns dom som bryter. Dom vinner du över.
SEN,
finns det kanske 3-4 miljoner svenskar som inte skulle komma i mål en gång om dom försökte!
OCH
så kommer det att gå snabbare för di
Sen kan du också överraska dig själv och komma näst sist!
MEN,
det finns dom som bryter. Dom vinner du över.
SEN,
finns det kanske 3-4 miljoner svenskar som inte skulle komma i mål en gång om dom försökte!
OCH
så kommer det att gå snabbare för di
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 13:01JappJapp! Klart du ska köra. Det är INTE pinsamt eller ett nederlag att komma sist - Christers summering är mycket bra. Kan dessutom konstatera att trots att jag absolut inte är van att hamna långt ner i resultatlistorna och jag slogs av precis samma sak
JappJapp! Klart du ska köra. Det är INTE pinsamt eller ett nederlag att komma sist - Christers summering är mycket bra. Kan dessutom konstatera att trots att jag absolut inte är van att hamna långt ner i resultatlistorna och jag slogs av precis samma sak
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 14:57Eftersom du har kommit så långt som att skriva hit så har du redan bestämt dig eller hur! det finns inget att diskutera, gör det! det värsta som kan hända är att någon står och hejar på dig och tycker att du är duktig som kämpar, (v). tycker själv att det
Eftersom du har kommit så långt som att skriva hit så har du redan bestämt dig eller hur! det finns inget att diskutera, gör det! det värsta som kan hända är att någon står och hejar på dig och tycker att du är duktig som kämpar, (v). tycker själv att det
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 15:01Klart du ska testa. Alla har väl rädslan att komma långt bak, men skit i det. Detta gäller bara dig och ingen annan. Första gången gäller det bara att genomföra din egen utmaning och inget annat! Lägg ribban där så är allt annat bara plus!
Lycka till!
Klart du ska testa. Alla har väl rädslan att komma långt bak, men skit i det. Detta gäller bara dig och ingen annan. Första gången gäller det bara att genomföra din egen utmaning och inget annat! Lägg ribban där så är allt annat bara plus!
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 18:45Oj, tack för alla vänliga ord! Jag är överväldigad! Nu kör vi! Hoppas bara jag får med mig någon!(kollegan hoppade av idag. Typiskt!)
/Karin
Oj, tack för alla vänliga ord! Jag är överväldigad! Nu kör vi! Hoppas bara jag får med mig någon!(kollegan hoppade av idag. Typiskt!)
/Karin