Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 21:09Många kloka råd som även jag suger åt mig av.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=676105
Många kloka råd som även jag suger åt mig av.
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 20:59Go girl! Själv kommer jag komma sist i kalmar im i sommar. Nån måste hamna där också, så länge man aldrig aldrig bryter så är flaggan i topp.
Go girl! Själv kommer jag komma sist i kalmar im i sommar. Nån måste hamna där också, så länge man aldrig aldrig bryter så är flaggan i topp.
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 00:40Klart du ska köra Karin! Varför ska man bara göra sånt man är bra på? Det är väl det man tycker är roligt man ska göra, eller hur?
Jag tog mod till mig och körde några korta TRI i Triathlongalna Nya Zeeland i sommar trots att jag både simmar, cyklar och
Klart du ska köra Karin! Varför ska man bara göra sånt man är bra på? Det är väl det man tycker är roligt man ska göra, eller hur?
Jag tog mod till mig och körde några korta TRI i Triathlongalna Nya Zeeland i sommar trots att jag både simmar, cyklar och
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 22:40Alla ni som peppat mig, tack. Jättetack! Idag sprang jag vårruset i Luleå och gjorde pb trots att jag fick stanna flera gånger p.g.a trängsel och ont i knät. Men shit vad glad jag är! Nu tror jag inte längre att jag blir så långt efter näst sista tjej i e
Alla ni som peppat mig, tack. Jättetack! Idag sprang jag vårruset i Luleå och gjorde pb trots att jag fick stanna flera gånger p.g.a trängsel och ont i knät. Men shit vad glad jag är! Nu tror jag inte längre att jag blir så långt efter näst sista tjej i e
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 09:29Kul Karin, stort lycka till! (t+)
Och släng in en blänkare efter triathlonloppet så vi får veta hur det gick!
Kul Karin, stort lycka till! (t+)
Och släng in en blänkare efter triathlonloppet så vi får veta hur det gick!
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 19:03Karin det finns ingen som har någon synpunkt på den placering du kommer att få om inte du vinner. Jag tycker det låter som om du inte har bestämt dig då du blandar in "alla andra" i ditt beslut. Fundera lite till och bestäm dig för vad du verkligen vill g
Karin det finns ingen som har någon synpunkt på den placering du kommer att få om inte du vinner. Jag tycker det låter som om du inte har bestämt dig då du blandar in "alla andra" i ditt beslut. Fundera lite till och bestäm dig för vad du verkligen vill g
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 22:46Jag vill ställa upp!!!! Jag tänker ställa upp!!! Om nu bara någon vill följa med. Bara resan dit och hem är en liten tur på 60 mil. Dyrt om man kör själv!
Om någon från Luleå läser detta och vill göra tävlingen i Umeå 8 augusti, så skriv ett litet inlägg
Jag vill ställa upp!!!! Jag tänker ställa upp!!! Om nu bara någon vill följa med. Bara resan dit och hem är en liten tur på 60 mil. Dyrt om man kör själv!
Om någon från Luleå läser detta och vill göra tävlingen i Umeå 8 augusti, så skriv ett litet inlägg