Quote from Guest on 13 December 2008, 16:48Tänker om man ska periodisera träningen fram till 15 augusti 2009, då midnattsloppet skjuts av. Är just nu uppe i den nästhögst önskvärda nivån på mitt träningsschema, men förstår att det är orealistiskt att kunna hålla ett maximalt träningsschema sen i ö
Tänker om man ska periodisera träningen fram till 15 augusti 2009, då midnattsloppet skjuts av. Är just nu uppe i den nästhögst önskvärda nivån på mitt träningsschema, men förstår att det är orealistiskt att kunna hålla ett maximalt träningsschema sen i ö
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 16:58Oj, det där är en hel vetenskap som mer eller mindre kan kräva en smärre artikel. Men kort och gott ska du egentligen inte alls ligga på topp nu utan snarare köra relativt lugnt nu och fokusera på mängd och styrka. Framåt våren först ska du byta ut delar
Oj, det där är en hel vetenskap som mer eller mindre kan kräva en smärre artikel. Men kort och gott ska du egentligen inte alls ligga på topp nu utan snarare köra relativt lugnt nu och fokusera på mängd och styrka. Framåt våren först ska du byta ut delar
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 17:25Vet inte dina lärare något om periodisering, om du går på en utbildning med träningsinriktning?
Vet inte dina lärare något om periodisering, om du går på en utbildning med träningsinriktning?
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 17:38Ove: tack för svaret, ville som sagt ha en grovt sett, generellt svar hur man kan göra. Just nu är det precis mängdträning jag satsar på, perfekt! Sen kanske man kommer få byta ut sina styrketränings- och kampsportspass mot ännu mer löpning osv. framåt vå
Ove: tack för svaret, ville som sagt ha en grovt sett, generellt svar hur man kan göra. Just nu är det precis mängdträning jag satsar på, perfekt! Sen kanske man kommer få byta ut sina styrketränings- och kampsportspass mot ännu mer löpning osv. framåt vå
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 17:40Pröva även att nöta in löpteknik och annat under denna perioden.
Pröva även att nöta in löpteknik och annat under denna perioden.
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 17:52Yes, det är precis vad jag gör 😉
Yes, det är precis vad jag gör 😉