Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPersonlig Tränare!!
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej! Jag skulle vilja få tag i en Personlig tränare som skulle lägga upp min träning. Så jag skulle kunna komma under 40min på milen och under 1,35 på Halvmarathon. som bor i Jönköpings området så man kan träffa han/hon nån gång också. är de någon som vet

Jag funderade på om man kunde ha en PT på nätet? En jag inte träffar men som läser min träningsdagbok här och ger mig feedback, och lägger upp ett nytt träningsprogram när det gamla tar slut?
Föreslår modifieringar ibland.

Ofta gör vi ju sånt kollektivt

Kolla med nån av friidrottsklubbarna i trakten. T ex Hakarpspojkarna?

Det där är väl en fråga om vad man vill ha och vad det får kosta. Det finns väl allt från kompisar och lokala klubbar som hjälper till gratis till folk som är proffs som mer eller mindre lever på att coacha athleter. Är du ute efter det senare, så kolla t

Tack Börje för den länken. Efter en kort titt gillar jag det redan väldigt mycket. Speciellt möjligheten att regga sömn, sömnkvalitet och hur jag mår överlag både med ett värde och notering. Att man dessutom har kostplanering och uppföljning i samma verkt

AnneMari,

jag har köpt till betalfunktionerna i Personal Edition, dvs web-verktyget. Här finns både ett verktyg för att skapa en ATP - Annual Training Plan och en Virtual Coach, som baserat på ATP, antal träningstimmar per vecka och dina mål talar om vil

Här har du en lista på klubbar o kontakter. Ring några av dem som är närmast dig, och berätta vem du är o vad du vill. Gott hopp om att du får både tränare o träningskompisar - jag tror det är mer värt än egen uppföljning för den som är ung o ambitiös o v

Tack för länken, ser intressant ut! Automatiserade coacher tycker jga är intressanta, det jag undrar över är (du skriver om att simma) kan den hantera flera parallella aktiviteter? Skidor, cykla, springa ...? Jag försökt gå in på en intressant del om plan

Vet inte om frågan var till mig, men jag får åtminstone order om att köra både löpning, cykel, simning och styrkepass. Sedan händer det att man ibland tränar annat också, och då reggar man bara de passen och laddar upp ev pulsfil.Det intressanta (som jag

Hej!

Jag har byggt en sajt där personliga tränare och andra inom friskvård kan registrera sig och bli sökbara. Kolla där!

http://www.personligfriskvard.se/kategori/personlig+tr%C3%A4nare/1

Om du själv erbjuder tjänster så är det gratis att vara med.

M

12