Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej,

Är det någon mer än jag som har behov av att kunna registrera ett mål som baseras på antal repetioner? Tänkte nämligen göra ett visst antal armhävningar varje vecka och då är inte direkt distansen eller tiden det väsentliga.

Någon som har en lösnin

Du kan ju alltid sätta upp en lapp på kylskåpsdörren. Det finns ett liv utanför Funbeat 😉

Precis. och det är sedan det jag gör utanför Funbeat som jag sedan registrerar här. (H:)

Men varför ska man behöva sätta upp massa lappar när man kan ha allt samlat här? Tycker det va en bra ide med antal rep! =) Jag menar, tid är något vi alla kanske inte ka slösa med...tid på lappa OCh tid här = massa onödig spilld tid tycker jag =)

Enkelt. Registrera det som tid så kan du sätta upp ett mål för det. T ex 10 armhävningar= 1min. (Sak samma om det inte det inte blir helt rätt, tycker jag, det är ju lätt att räkna med .... Men det går ju att välja lite som man tycker, man skulle ju kunna

Inte så snygg lösning kanske (har också bett Olle om samma sak) men den funkar:

Registrera 1 armhävning som 1 sekund och 1 km. Då kan du lägga till mål och följa upp utan problem. Möjligen saknar jag möjligheten att följa upp målet per tillfälle, om nu t

Jaha, då är man i valet eller kvalet om man skall "joina" denna grupp. För då måste man ju börja göra armhävningar! I och för sig bra, men då får man så stora tuttisar att man får köpa större kupa på BH´n, vilket innebär mer shopping..... JAG är med!!

Men å andra sidan så finns det inget värre än att stå i ett provrum och prova BH så jag är INTE med. 😀

Blir dom inte plattare av armhävningar?

Fast jag vet inte om kilometer är så bra. Sekunder kan jag absolut gå med på. men skulle jag regga 50 kilometer varje dag (som ska bli 100 om innan november är slut) så påverkar det ju annan statistik som är automatisk. T.ex. längd per vecka i kalendern.

12