Quote from Camilla Maunu on 10 October 2007, 21:06Men nu upptäcker jag att sekunder inte plussas ihop för att bilda minuter. Så när jag denna veckan har 50 sek armhävningar per dag så påverkar det inte mitt mål alls. 🙁
Men nu upptäcker jag att sekunder inte plussas ihop för att bilda minuter. Så när jag denna veckan har 50 sek armhävningar per dag så påverkar det inte mitt mål alls. 🙁
Quote from Funbeat user on 11 October 2007, 08:48Jag sa ju att du skulle skriva in km också! Men om du har flera på säg 0:50, blir inte det minuter till slut? Enkel lösning förresten, gör alltid minst 60 armhävningar 😉
Jag sa ju att du skulle skriva in km också! Men om du har flera på säg 0:50, blir inte det minuter till slut? Enkel lösning förresten, gör alltid minst 60 armhävningar 😉
Quote from Camilla Maunu on 11 October 2007, 19:46Jo men jag ville inte ha 1 kilometer för varje armhävning. Det skulle innebära att jag varje vecka har fler hundra kilometer i kalendern som tillhör armhävningar.
Nä istället blev det 0,01 kilometer per armhävning. Längden på det kan jag ha överseende med
Jo men jag ville inte ha 1 kilometer för varje armhävning. Det skulle innebära att jag varje vecka har fler hundra kilometer i kalendern som tillhör armhävningar.
Nä istället blev det 0,01 kilometer per armhävning. Längden på det kan jag ha överseende med
Quote from Funbeat user on 11 October 2007, 20:16Bra idé med 0,01 km per armhävning! Jag har ändrat instruktionen i gruppen Armhävningar till detta.
Bra idé med 0,01 km per armhävning! Jag har ändrat instruktionen i gruppen Armhävningar till detta.
Quote from Lydia Stoyanova on 11 December 2007, 08:18Även jag skulle gärna se att man kunde lägga reps som mål. Nu har jag lagt mina mål för 2008 & fick ta till den pragmatiska 0,01 km-metoden. Att slippa trixxa & ha reps istället skulle vara trevligare.
Även jag skulle gärna se att man kunde lägga reps som mål. Nu har jag lagt mina mål för 2008 & fick ta till den pragmatiska 0,01 km-metoden. Att slippa trixxa & ha reps istället skulle vara trevligare.
Quote from Funbeat user on 11 December 2007, 09:27Jag tror att det är rätt så många här inne som skulle ha användning av att mäta repetitioner, men nu när det inte går så har alla sina speciallösningar istället. Har man väl vant sej med sin speciallösning så kanske man inte tänker på att man faktiskt sku
Jag tror att det är rätt så många här inne som skulle ha användning av att mäta repetitioner, men nu när det inte går så har alla sina speciallösningar istället. Har man väl vant sej med sin speciallösning så kanske man inte tänker på att man faktiskt sku
Quote from Funbeat user on 24 December 2007, 13:05men dock! att kunna sätta mål med repetitioner hade varit ganska trevligt. 🙂
Kände det nu, trodde att jag kunde göra det...Skulle sätta mål för antalet steg/vecka :/:/
men dock! att kunna sätta mål med repetitioner hade varit ganska trevligt. 🙂
Kände det nu, trodde att jag kunde göra det...
Skulle sätta mål för antalet steg/vecka :/:/