Quote from Guest on 18 April 2010, 23:32Tycker det kan vara dags för lite söndagsunderhållning. Jag har två pinsamma/roliga löparminnen att bjuda på. Hoppas att in andra har några att bjuda på också.
1. Jag var i Uppsala med jobbet i mars och hade varit duktig och packat ner löpargrejerna. Fic
Tycker det kan vara dags för lite söndagsunderhållning. Jag har två pinsamma/roliga löparminnen att bjuda på. Hoppas att in andra har några att bjuda på också.
1. Jag var i Uppsala med jobbet i mars och hade varit duktig och packat ner löpargrejerna. Fic
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 23:42Camilla: Har du laddat upp din villa-bort-sig runda på FB? =)
Camilla: Har du laddat upp din villa-bort-sig runda på FB? =)
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 23:53Jag skulle springa/gå längst en väg i två timmar för att se hur långt jag kunde komma och sen bli upphämtad av killen. Grejen var den att min mobil gick sönder och han hade åkt en parallell väg och missat mig. Han letade frustretat medan jag började gå he
Jag skulle springa/gå längst en väg i två timmar för att se hur långt jag kunde komma och sen bli upphämtad av killen. Grejen var den att min mobil gick sönder och han hade åkt en parallell väg och missat mig. Han letade frustretat medan jag började gå he
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 20:20För några år sen....jag hade luft i magen som ville ut...1 kvinna med hund 50 meter framför mig...jag hade PRECIIIS sprungit förbi kvinnan,DÅ kom luften ut,UTAN att jag hjälpte till /tryckte på..USCH,va pinsamt,de blev 1 ljudlig prutt..hunden skällde till
För några år sen....jag hade luft i magen som ville ut...1 kvinna med hund 50 meter framför mig...jag hade PRECIIIS sprungit förbi kvinnan,DÅ kom luften ut,UTAN att jag hjälpte till /tryckte på..USCH,va pinsamt,de blev 1 ljudlig prutt..hunden skällde till