Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Är det någon som har handlat på pixmania? Är det något att lita på eller ska man lägga lite mer pengar och köpa från ett "välkänt" ställe?

Och hur är garmin edge 605? Plus /minus?

Jag har inte handlat där själv, men enligt hörsägen säljer de mycket sidoimporterade grejor. Dvs inte säkert svensk bruksanvisning, svenskt språk, svenska tillverkargarantier, beroende på vad du köper. Om detta är viktigt eller inte måste du i sann markna

Pixmania är seriöst. Har handlat mycket grejor där under årens lopp. Det var iofs ett tag sen nu...

Varför starta flera exakt likadana trådar?
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=879423

Christer, har du haft strul med några saker? De flesta som ogillar pixmania verkar ha haft problem med returer eller serviceärenden.

Om vi låter den här tråden handla om Pixmania och den andra om Edge 605 så blir det kanske lite bättre.

Jag har handlat några gånger på Pixmania men gör det inte mer efter senaste gången. Jag köpte ett grafikkort tidigt i år. Det kapsejsade efter någon m

Det enda problem jag haft med Pixmania är att de lägger till sitt kundkort och olika garantier i kundkorgen utan att man bett om det och om man inte kollar så noga så missar man att ta bort det.

Jag har hävt ett köp på grund av det och de betalade tillba

Håkan: Tänkte att olika personer läser olika grupper!!!!

Nä jag har iofs inte haft några problem...

Jag har köpt kamera därifrån utan problem!

12