Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 21:47Förvånad att inte alla dissar Pixmania fullständingt!
Jag har aldrig köpt därifrån men har hört oroväckande många historier av kompisar och bekanta som haft jätteproblem.Fungerar det man köper så är det bra, men blir det fel, då är det PROBLEM!! Och det
Förvånad att inte alla dissar Pixmania fullständingt!
Jag har aldrig köpt därifrån men har hört oroväckande många historier av kompisar och bekanta som haft jätteproblem.
Fungerar det man köper så är det bra, men blir det fel, då är det PROBLEM!! Och det
Quote from Elias Engqvist on 31 October 2010, 22:00Varför skulle jag dissa det för att dina kompisar är missnöjda då jag själv gjort en hel del lyckade köp?
Är du fortf. förvånad att jag inte dissar P?
Varför skulle jag dissa det för att dina kompisar är missnöjda då jag själv gjort en hel del lyckade köp?
Är du fortf. förvånad att jag inte dissar P?
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 22:12Nejdå, jag tycker bara utifrån det jag hört att du haft en ofantlig tur och är nog lite glad för din skull.
Däremot behövs det lite motvikt till din entusiasm över Pixmania. Hade jag inte sett dig i forumet tidigare hade jag faktiskt tagit dig för en inf
Nejdå, jag tycker bara utifrån det jag hört att du haft en ofantlig tur och är nog lite glad för din skull.
Däremot behövs det lite motvikt till din entusiasm över Pixmania. Hade jag inte sett dig i forumet tidigare hade jag faktiskt tagit dig för en inf
Quote from Elias Engqvist on 1 November 2010, 08:09Jag rekommenderar inte Pixmania och är inte det minsta entusiastisk - jag har bara beställt några prylar därifrån och dom har kommit till min adress. Konstigare än så är det inte!
Jag rekommenderar inte Pixmania och är inte det minsta entusiastisk - jag har bara beställt några prylar därifrån och dom har kommit till min adress. Konstigare än så är det inte!
Quote from Elias Engqvist on 1 November 2010, 08:38Jag gjorde din problem-googling på Pixmania, komplett.se och Elgiganten och det är liknande resultat på alla ( ok något värre på Pixmania) vilket visar att om tillräckligt många handlar så får några problem och att branchen troligen inte har så stora marg
Jag gjorde din problem-googling på Pixmania, komplett.se och Elgiganten och det är liknande resultat på alla ( ok något värre på Pixmania) vilket visar att om tillräckligt många handlar så får några problem och att branchen troligen inte har så stora marg
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 09:46Som jag sa i mitt tidigare inlägg så har jag handlat ett flertal gånger från Pixmania och när de har varan på lager och den fungerar när den kommer fram, så har jag i likhet med säkert de flesta kunder inget haft att anmärka på.
Pixmanias svaghet visar s
Som jag sa i mitt tidigare inlägg så har jag handlat ett flertal gånger från Pixmania och när de har varan på lager och den fungerar när den kommer fram, så har jag i likhet med säkert de flesta kunder inget haft att anmärka på.
Pixmanias svaghet visar s
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 01:38Jag har för mig att de Pixmainia kritiserades i Råd&Rön för att de misslyckades med att leverera svensk manual till sina saker och när de hävdade att de inte omfattades av den delen av lagen på grund av att de inte är svenska (baserat i Frankrike?) så mot
Jag har för mig att de Pixmainia kritiserades i Råd&Rön för att de misslyckades med att leverera svensk manual till sina saker och när de hävdade att de inte omfattades av den delen av lagen på grund av att de inte är svenska (baserat i Frankrike?) så mot