Quote from Guest on 24 March 2009, 22:49Hej på er!
Jag har en plats i Gbgvarvet som jag ej kommer kunna utnyttja då jag har skadat foten och troligen ej kommer hinna träna upp den innan varvet.
Jag vill hemskt gärna springa själv, men det kommer inte vara möjligt, därför hör jag efter med er
Hej på er!
Jag har en plats i Gbgvarvet som jag ej kommer kunna utnyttja då jag har skadat foten och troligen ej kommer hinna träna upp den innan varvet.
Jag vill hemskt gärna springa själv, men det kommer inte vara möjligt, därför hör jag efter med er
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 22:59Var det inte någon som lyckades skjuta upp sin plats till kommande år? Men det kanske inte är intressant för dig.
Annars finns det givetvis tacksamma själar som springer i ditt ställe.
Men se upp med vem som springer. En dambekant till mig gjorde 2.25 2
Var det inte någon som lyckades skjuta upp sin plats till kommande år? Men det kanske inte är intressant för dig.
Annars finns det givetvis tacksamma själar som springer i ditt ställe.
Men se upp med vem som springer. En dambekant till mig gjorde 2.25 2
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 23:01Maria Nyström Helsingborg ordnad det.
Maria Nyström Helsingborg ordnad det.
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 23:22Sofia
Hör av dig till Gbg-Varvets kansli och tala om att du är skadad och be att få skjuta upp din start till 2010 - det kan de ordna men jag tror att det finns en tidsgräns vid 1 april om jag minns rätt så lägg på en rem.
Mvh / Harald
Sofia
Hör av dig till Gbg-Varvets kansli och tala om att du är skadad och be att få skjuta upp din start till 2010 - det kan de ordna men jag tror att det finns en tidsgräns vid 1 april om jag minns rätt så lägg på en rem.
Mvh / Harald