Quote from Guest on 8 November 2011, 13:53Hej!
På mina årsbästalistor för veteraner (löpare 35 år eller äldre) kan du se hur du ligger till i Sverige på maraton och halvmaraton. Nu skulle jag behöva din hjälp med att komplettera listorna för 2011, det är lätt att missa resultat från utländska lop
Hej!
På mina årsbästalistor för veteraner (löpare 35 år eller äldre) kan du se hur du ligger till i Sverige på maraton och halvmaraton. Nu skulle jag behöva din hjälp med att komplettera listorna för 2011, det är lätt att missa resultat från utländska lop
Quote from Håkan Öhling on 8 November 2011, 14:03Riktigt häftig statistik! Jag vill vara med där, men saknar 8 år.... Inget fel på listan alltså. Men stort heder åt att du sätter ihop den!
Riktigt häftig statistik! Jag vill vara med där, men saknar 8 år.... Inget fel på listan alltså. Men stort heder åt att du sätter ihop den!
Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 14:39Underbar läsning!! (t+)
Om jag skulle gissa mitt resultat på halvmaran så närmar jag mig nog 70 år..
Bäst att lägga på ett kol....
Underbar läsning!! (t+)
Om jag skulle gissa mitt resultat på halvmaran så närmar jag mig nog 70 år..
Bäst att lägga på ett kol....
Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 14:44När jag fyller 65 kommer jag platsa på listan!
Johooodå, så är det 😀
När jag fyller 65 kommer jag platsa på listan!
Johooodå, så är det 😀
Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 21:36Toppen Björn! Härlig läsning, behöver kapa några minuter på maran så det är bara att ta tag i det!
Toppen Björn! Härlig läsning, behöver kapa några minuter på maran så det är bara att ta tag i det!
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 12:28Veteranlistan för 2011 artar sig att bli den mest kompletta jag någonsin gjort. Efter uppmaningen här på Funbeat har jag fått in en del viktiga kompletteringar- tack! Fortsätt tipsa mig om resultat som platsar på listan. Jag ska senare överlämna den till
Veteranlistan för 2011 artar sig att bli den mest kompletta jag någonsin gjort. Efter uppmaningen här på Funbeat har jag fått in en del viktiga kompletteringar- tack! Fortsätt tipsa mig om resultat som platsar på listan. Jag ska senare överlämna den till
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 21:18Hej Björn
Du ska veta att det är många av oss veteraner som uppskattar ditt storartade jobb. Om inte du höll på med det här så skulle vi veteraner vara helt bortglömda.
Hej Björn
Du ska veta att det är många av oss veteraner som uppskattar ditt storartade jobb. Om inte du höll på med det här så skulle vi veteraner vara helt bortglömda.
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 21:20Vänta tills ni ska identifieras med DNA-test.
Vänta tills ni ska identifieras med DNA-test.
Quote from Funbeat user on 12 November 2011, 11:41kol14-metoden menar du väl David 😉
kol14-metoden menar du väl David 😉
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 15:45Jag har djävligt svårt att fatta att en person som känner sig som trettio eller mindre kan se så djävla gammal ut på bild.....kan ni????????
Jag har djävligt svårt att fatta att en person som känner sig som trettio eller mindre kan se så djävla gammal ut på bild.....kan ni????????