Quote from Guest on 10 May 2011, 10:48Hur snabbt måste jag i år springa en halvmara eller mara för att tillhöra Sveriges tio bästa i min ålderklass? Mina aktuella tiobästalistor ger svaret.
Jag för sedan flera år tillbaka statistik över svenska veteranlöpares (35 år eller äldre) prestationer
Hur snabbt måste jag i år springa en halvmara eller mara för att tillhöra Sveriges tio bästa i min ålderklass? Mina aktuella tiobästalistor ger svaret.
Jag för sedan flera år tillbaka statistik över svenska veteranlöpares (35 år eller äldre) prestationer
Quote from Håkan Öhling on 10 May 2011, 10:58Coolt! Jag måste bara bli ett par minuter bättre eller ett par år äldre för att komma in på listan 🙂 Är det så resten av livet...?
Coolt! Jag måste bara bli ett par minuter bättre eller ett par år äldre för att komma in på listan 🙂 Är det så resten av livet...?
Quote from Johan T on 10 May 2011, 11:136:a på malvmaralistan M45. 🙂
6:a på malvmaralistan M45. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 11:24Jag behöver bara behålla min nuvarande "snabbhet" på halvmaran i 35 år till för att bli bästa i M70....
Jag behöver bara behålla min nuvarande "snabbhet" på halvmaran i 35 år till för att bli bästa i M70....
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 12:02OMG, jag skulle behöva vara 65+ för att platsa på prispallen för halvmara (H)
OMG, jag skulle behöva vara 65+ för att platsa på prispallen för halvmara (H)
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 12:12- AT - du är ovanligt ung för din tid! (t+)
- AT - du är ovanligt ung för din tid! (t+)
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 14:54jag behöver vara 65 för att vara på prispallen för maran! oops!!!!
jag behöver vara 65 för att vara på prispallen för maran! oops!!!!
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 19:11Är man fiffig så satsar man alltså på en tidig mara, en bit innan Stockholm. Då har man ju en chans att komma med på listan för i år 🙂 Min tid från i november platsar på listan. Men ska jag vara ärlig så ska jag inte platsa, inte förrän jag gör bättre t
Är man fiffig så satsar man alltså på en tidig mara, en bit innan Stockholm. Då har man ju en chans att komma med på listan för i år 🙂 Min tid från i november platsar på listan. Men ska jag vara ärlig så ska jag inte platsa, inte förrän jag gör bättre t