Quote from Guest on 27 September 2010, 07:28Hur snabbt måste jag springa en mara för att komma in bland de tio bästa i Sverige i min åldersklass? Räcker 3 timmar för en 50-54-årig man eller en 35-39-årig kvinna? Jag har tagit fram lite kul statistik.
www.suneson.se
Hur snabbt måste jag springa en mara för att komma in bland de tio bästa i Sverige i min åldersklass? Räcker 3 timmar för en 50-54-årig man eller en 35-39-årig kvinna? Jag har tagit fram lite kul statistik.
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 07:38Ja Björn, nu får du hålla dig hemmavid och inte springa härs och tvärs över kontinenter. För vi är några som saknat din statistik. Jag kom inte med, kanske inte så konstigt då jag inte gjort någon mara i år. Men två klubbkompisar var med i alla fall!
Ja Björn, nu får du hålla dig hemmavid och inte springa härs och tvärs över kontinenter. För vi är några som saknat din statistik. Jag kom inte med, kanske inte så konstigt då jag inte gjort någon mara i år. Men två klubbkompisar var med i alla fall!
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 08:33Funderar du på att byta kön?
Funderar du på att byta kön?
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 08:45hm, om en man byter kön, startar han då som man eller kvinna på ett officiellt lopp? och är det då fusk om han/hon vinner damklassen?
hm, om en man byter kön, startar han då som man eller kvinna på ett officiellt lopp? och är det då fusk om han/hon vinner damklassen?
Quote from Johan T on 27 September 2010, 08:47Ligger 8:a på M45. 🙂
Men risken risken är är väl att man åker ut innan året är slut...
Tack Björn för att du gör statistiken, det måste ligga en hel del arbete bakom.
Ligger 8:a på M45. 🙂
Men risken risken är är väl att man åker ut innan året är slut...
Tack Björn för att du gör statistiken, det måste ligga en hel del arbete bakom.
Quote from Håkan Öhling on 27 September 2010, 08:58Coolt! Nu måste jag bara snabbt bli 10 år äldre för att komma in på listan 🙂
Coolt! Nu måste jag bara snabbt bli 10 år äldre för att komma in på listan 🙂
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 09:18@Anna - Vet inte hur det fungerar i "mindre tävlingar" men jag vet att i VM så får personer som bytt kön inte tävla, just för att de inte "platsar i någon startgrupp". Det var ju massa prat om det då när hon tjejen sprang och vann så mycket (som jag nu in
@Anna - Vet inte hur det fungerar i "mindre tävlingar" men jag vet att i VM så får personer som bytt kön inte tävla, just för att de inte "platsar i någon startgrupp". Det var ju massa prat om det då när hon tjejen sprang och vann så mycket (som jag nu in
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 09:27Ens gamla forntida ålderspers som knappt var vatten värda när det begav sig, platsar på en 7:e plats i M35 och 3:e i M40. Man börjar ju nästan känna sig som att man var åtminstone en halvskaplig veteranlöpare... 🙂
Ens gamla forntida ålderspers som knappt var vatten värda när det begav sig, platsar på en 7:e plats i M35 och 3:e i M40. Man börjar ju nästan känna sig som att man var åtminstone en halvskaplig veteranlöpare... 🙂
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 09:34Erik, där ser du! Jag har haft rätt som kallat dig för en gammal storlöpare 😉
Erik, där ser du! Jag har haft rätt som kallat dig för en gammal storlöpare 😉
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 09:48Leif, du ger dig inte med det där toksnacket... 🙂
Leif, du ger dig inte med det där toksnacket... 🙂