Quote from Guest on 21 July 2011, 23:14Hej!
Jag söker en platt löprunda i Göteborg - utan asfalt och gärna med fin utsikt (H). Någon som har några tips?
Jag är nybörjare på löpning (har börjat då det är en del av en planerad Tjejklassiker) - så rundan behöver inte vara så lång - men alla tip
Hej!
Jag söker en platt löprunda i Göteborg - utan asfalt och gärna med fin utsikt (H). Någon som har några tips?
Jag är nybörjare på löpning (har börjat då det är en del av en planerad Tjejklassiker) - så rundan behöver inte vara så lång - men alla tip
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 23:24Varför platt?
Skatås-åttan är rätt platt, men som namnet säger är det 8km lång. Man kan ju springa runt härlanda tjärn, då är bara första halvan platt, men det är väl ca 5km runt den vägen.
Varför platt?
Skatås-åttan är rätt platt, men som namnet säger är det 8km lång. Man kan ju springa runt härlanda tjärn, då är bara första halvan platt, men det är väl ca 5km runt den vägen.
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 23:24Runt Svarte Mosse i Länsmansgården är fint och ganska platt.
Runt Svarte Mosse i Länsmansgården är fint och ganska platt.
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 23:52I Göteborg har i princip alla motionsspår byggts uppe på mark som ingen velat bygga på så det mesta är bland berg och kullar, så det är inte så lätt. Vill du sen ha utsikt och ingen asfalt blir det nästan omöjligt.
Såg att du hörde hemma öster om centrum
I Göteborg har i princip alla motionsspår byggts uppe på mark som ingen velat bygga på så det mesta är bland berg och kullar, så det är inte så lätt. Vill du sen ha utsikt och ingen asfalt blir det nästan omöjligt.
Såg att du hörde hemma öster om centrum
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 23:55Tack för tips (och jag tar gärna emot ännu fler...)
Platt - jo kuperade banor jag redan hittat och jag behöver börja med något lättare.
Tack för tips (och jag tar gärna emot ännu fler...)
Platt - jo kuperade banor jag redan hittat och jag behöver börja med något lättare.
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 12:17Åttan i Skatås är trevlig och hyfsat platt. Varför rädslan för backar?
Åttan i Skatås är trevlig och hyfsat platt. Varför rädslan för backar?
Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 00:40Tänkte uppdatera lite:
Skatås-åttan testades idag - mycket bra runda. (t+)
Har även testat turen runt Stora Delsjön - mycket fin utsikt, men lite väl kuperad... (H)
Jag har även fått tipset att Skatåsmilen ska likna Lidingö Tjejlopp - den blir det kan
Tänkte uppdatera lite:
Skatås-åttan testades idag - mycket bra runda. (t+)
Har även testat turen runt Stora Delsjön - mycket fin utsikt, men lite väl kuperad... (H)
Jag har även fått tipset att Skatåsmilen ska likna Lidingö Tjejlopp - den blir det kan