Quote from Guest on 12 August 2010, 10:13Tittar på termometeren.. Det är 33 plus, solen är framma och jag borde springa min 8 km. runda nu - men det är ju sååå varmt..
Vad göra ??
vänta til sen, när det bara är 30, men solen har gått ner?
skippa träningen idag ? (har fortf. en vilo dag spa
Tittar på termometeren.. Det är 33 plus, solen är framma och jag borde springa min 8 km. runda nu - men det är ju sååå varmt..
Vad göra ??
vänta til sen, när det bara är 30, men solen har gått ner?
skippa träningen idag ? (har fortf. en vilo dag spa
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 10:23Jag har ett par gånger sprungit maraton i +30 grader, men jag vet inget om hur din kropp reagerar på hög värme. Jag får lite högre puls och får sänka ambitionerna lite, men annars ingen fara. Kanske tänka lite mer på vätskeintaget då.
Är det jobbigt kan
Jag har ett par gånger sprungit maraton i +30 grader, men jag vet inget om hur din kropp reagerar på hög värme. Jag får lite högre puls och får sänka ambitionerna lite, men annars ingen fara. Kanske tänka lite mer på vätskeintaget då.
Är det jobbigt kan
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 10:37Jag är van vid att springa i värmen eftersom jag bor i Kina - sommaren här är hemsk - men idag känns det ändå som om värmen är på tok för hög till att springa...
Tror jag vänter en liten stund, och beger mig ut, när det har svalnat bara lite..
Bada fi
Jag är van vid att springa i värmen eftersom jag bor i Kina - sommaren här är hemsk - men idag känns det ändå som om värmen är på tok för hög till att springa...
Tror jag vänter en liten stund, och beger mig ut, när det har svalnat bara lite..
Bada fi
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 10:40Är det inte vatten i både gula havet och gula floden?
Är det inte vatten i både gula havet och gula floden?
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 10:51Under min semester i Italien i år var temperaturen 36-40º på dagarna, så jag valde att gå upp 6:30-7:00 och ge mig ut innan termometern vaknade. Oftast var det drygt 24º och friskt i luften då, helt perfekt för löpning. Drack ett glas juice innan och åt f
Under min semester i Italien i år var temperaturen 36-40º på dagarna, så jag valde att gå upp 6:30-7:00 och ge mig ut innan termometern vaknade. Oftast var det drygt 24º och friskt i luften då, helt perfekt för löpning. Drack ett glas juice innan och åt f
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 10:52Om man ser på det sån riktigt bokstavligt - Jo - men här i Tianjin, finns bara äckliga konstgjorda floder, som stinker rädsomt här på sommaren, mycke skit hamnar i floden.. incl. et par döda djur... häftigt i + 30 dygnet rundt... (not) 🙁
Forlåt om jag
Om man ser på det sån riktigt bokstavligt - Jo - men här i Tianjin, finns bara äckliga konstgjorda floder, som stinker rädsomt här på sommaren, mycke skit hamnar i floden.. incl. et par döda djur... häftigt i + 30 dygnet rundt... (not) 🙁
Forlåt om jag
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 10:56Sebastian
Faktisk så springar jag i vanlig fall rundt 4.45 på morgenen, för att vara klar med träningen innan barnen skall på skolan, men efter semesteren+jetlag har jag inte orkat.I söndags var jag på 30 km. långpass och började kl. 6.15 - det funka
Sebastian
Faktisk så springar jag i vanlig fall rundt 4.45 på morgenen, för att vara klar med träningen innan barnen skall på skolan, men efter semesteren+jetlag har jag inte orkat.
I söndags var jag på 30 km. långpass och började kl. 6.15 - det funka