Quote from Guest on 13 April 2012, 09:13Vet inte om ni redan sett det här men plus har ett inslag om skor eller inte. Skotestet börjar efter cirka 11 minuter in i avsnittet.
http://svtplay.se/t/102796/plus
Vet inte om ni redan sett det här men plus har ett inslag om skor eller inte. Skotestet börjar efter cirka 11 minuter in i avsnittet.
Quote from Funbeat user on 13 April 2012, 09:23Oh hjälp vad jag blir sugen på ett par eldrosa skor ...
men att en del springer på tårna även i skor verkar visst inte vara med.
Oh hjälp vad jag blir sugen på ett par eldrosa skor ...
men att en del springer på tårna även i skor verkar visst inte vara med.
Quote from Funbeat user on 13 April 2012, 09:26Vilket fint steg Fredrik fick. (t+)
Vilket fint steg Fredrik fick. (t+)
Quote from Funbeat user on 13 April 2012, 09:40Jag tycker dem kunde gjort mer av inslaget men ändå kul att se.
Birging fick ju ett väldigt förändrat steg eftersom han till skillnad från mellanlöparen insåg att han inte kunde fortsätta dunsa i hälen vid varje isättning. Det hade varit intressant att s
Jag tycker dem kunde gjort mer av inslaget men ändå kul att se.
Birging fick ju ett väldigt förändrat steg eftersom han till skillnad från mellanlöparen insåg att han inte kunde fortsätta dunsa i hälen vid varje isättning. Det hade varit intressant att s
Quote from Funbeat user on 13 April 2012, 09:53En annan tanke jag hade var att det hela var väldigt upplagt efter dogmen att "skorna gör löparen". Har du ont - köp korrigerande skor, vill du bli snabbare - köp lättare skor osv. Köper man bara rätt skor så löser sig det mesta, och nu ville man testa om
En annan tanke jag hade var att det hela var väldigt upplagt efter dogmen att "skorna gör löparen". Har du ont - köp korrigerande skor, vill du bli snabbare - köp lättare skor osv. Köper man bara rätt skor så löser sig det mesta, och nu ville man testa om