Quote from Guest on 11 March 2013, 18:53Jag har dragit igång en podcast via min sajt på stigarna.se. Än så länge hittar ni inspelningar med Emelie Forsberg och männen bakom Kullamannen.
Kolla här:
http://stigarna.se/category/podcast/
...om ni vill, alltså.
Jag har dragit igång en podcast via min sajt på stigarna.se. Än så länge hittar ni inspelningar med Emelie Forsberg och männen bakom Kullamannen.
Kolla här:
http://stigarna.se/category/podcast/
...om ni vill, alltså.
Quote from Funbeat user on 11 March 2013, 19:03Fin hemsida 🙂
Fin hemsida 🙂
Quote from Funbeat user on 11 March 2013, 20:00Podcasten får man kolla upp och bloggen hamnar i läsappen för vidare läsning.
Podcasten får man kolla upp och bloggen hamnar i läsappen för vidare läsning.
Quote from Funbeat user on 11 March 2013, 21:15Inspirerande lyssning! Börjar känna att det lilla berget som ligger ca 1 km från mitt hus som jag tidigare tyckt mest varit i vägen lockar mer och mer... även om jag spelar i en helt annan liga som personerna i podcaststen 🙂
Inspirerande lyssning! Börjar känna att det lilla berget som ligger ca 1 km från mitt hus som jag tidigare tyckt mest varit i vägen lockar mer och mer... även om jag spelar i en helt annan liga som personerna i podcaststen 🙂
Quote from Funbeat user on 12 March 2013, 08:14Karin,
Ulf och Per är ju tokpannor. Förvisso med goda prestationer bakom sig. Men dem kan man inte jämföra sig med. 🙂
Kullaberg är grymt utmanande och roligt att springa på. Och jag avundas dig om du bara bor 1 km därifrån!
(och jag blir glad att ni
Karin,
Ulf och Per är ju tokpannor. Förvisso med goda prestationer bakom sig. Men dem kan man inte jämföra sig med. 🙂
Kullaberg är grymt utmanande och roligt att springa på. Och jag avundas dig om du bara bor 1 km därifrån!
(och jag blir glad att ni
Quote from Funbeat user on 12 March 2013, 20:40Nej nej, Kullaberg har jag långt till. Men jag har ett annat (mini)berg här som man inte behöver vara så galen för att ge sig på. Jag har bara inte kommit på tanken riktigt förrän nu 😉
Nej nej, Kullaberg har jag långt till. Men jag har ett annat (mini)berg här som man inte behöver vara så galen för att ge sig på. Jag har bara inte kommit på tanken riktigt förrän nu 😉