Quote from Guest on 30 June 2010, 11:48Hej,
jag gillar att mäta på både höjden, bredden och framförallt längden. Fick tummen ur och köpte mig en trådlös dator (i rubriken) och har haft ett otal olika tråddatorer - men tröttnat på att de ofta falerar i mkt regn...När jag matat in hjulinställ
Hej,
jag gillar att mäta på både höjden, bredden och framförallt längden. Fick tummen ur och köpte mig en trådlös dator (i rubriken) och har haft ett otal olika tråddatorer - men tröttnat på att de ofta falerar i mkt regn...
När jag matat in hjulinställ
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 11:58Du cyklar ju inte spikrakt!
Du cyklar ju inte spikrakt!
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 13:48Tack Ari för denna upplysning 🙂 Nä, skämt å sido. Jag är väl medveten om alla påverkande parametrar - inte minst att så som jag cyklar från gång till annan skiljer sig åt. Och att jag aldrig med fullständig exakthet kan få till en inställning.
Men har
Tack Ari för denna upplysning 🙂 Nä, skämt å sido. Jag är väl medveten om alla påverkande parametrar - inte minst att så som jag cyklar från gång till annan skiljer sig åt. Och att jag aldrig med fullständig exakthet kan få till en inställning.
Men har
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 14:07Jag har en cs200 och har inte dessa problem? Om jag jämför med min cs600 så skiljer det inget iaf, och inte heller med min Sigma. Eller det är klart att det skiljer! Jag har aldrig fått några rundor exakt lika, vilket för mig inte alls är märkligt. Du kan
Jag har en cs200 och har inte dessa problem? Om jag jämför med min cs600 så skiljer det inget iaf, och inte heller med min Sigma. Eller det är klart att det skiljer! Jag har aldrig fått några rundor exakt lika, vilket för mig inte alls är märkligt. Du kan
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 14:11Får jag fråga hur du gjorde när du mätte omkretsen?
Får jag fråga hur du gjorde när du mätte omkretsen?
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 14:52"Avslöjad"! Jag började, i gryningen av min cykling, att mäta längs golvet hemma - dels sittande på och dels inte. Det kom att visa sig att dessa inställningar i regel blev alldeles för korta - rätt eller fel. Så jag gör inte enligt skolboken här(#)
Istä
"Avslöjad"! Jag började, i gryningen av min cykling, att mäta längs golvet hemma - dels sittande på och dels inte. Det kom att visa sig att dessa inställningar i regel blev alldeles för korta - rätt eller fel. Så jag gör inte enligt skolboken här(#)
Istä
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 15:06Jag brukar dutta en klick färg på däcket och sedan cykla en bit! Mäter sedan mellan punkterna och tar ett genomsnitt.
Noggrannare än så behöver inte jag! Kollar du däcktrycket vid varje runda? Det gör rätt mycket om du inte har samma tryck!
Jag brukar dutta en klick färg på däcket och sedan cykla en bit! Mäter sedan mellan punkterna och tar ett genomsnitt.
Noggrannare än så behöver inte jag! Kollar du däcktrycket vid varje runda? Det gör rätt mycket om du inte har samma tryck!
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 15:49eller titta på tiden du "tränar" istället.
eller titta på tiden du "tränar" istället.
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 15:56Jag kan inte annat än hålla med dig där David, tiden är viktigare än något annat.
Jag kan inte annat än hålla med dig där David, tiden är viktigare än något annat.
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 16:03Jepp kan inte nog hålla med. Prio ett är alltid tiden i min träning oxå.
Tar iaf med mig det med att kanske pröva en ostyckad tur så får jag se om det visar någon skillnad. Tack så långt - dags för en tur ikväll och hoppas den utlovade åskan uteblir!
/
Jepp kan inte nog hålla med. Prio ett är alltid tiden i min träning oxå.
Tar iaf med mig det med att kanske pröva en ostyckad tur så får jag se om det visar någon skillnad. Tack så långt - dags för en tur ikväll och hoppas den utlovade åskan uteblir!
/