Quote from Guest on 26 June 2009, 17:06Hejsan..
Funderar på o inskaffa mig POLAR CS200 CAD... Några erfarenheter från denna?
Hur är Polar på cykeln?bra köp? Nej? varför.. Tack för all hjälp!
Hejsan..
Funderar på o inskaffa mig POLAR CS200 CAD... Några erfarenheter från denna?
Hur är Polar på cykeln?
bra köp? Nej? varför.. Tack för all hjälp!
Quote from j sollerman on 26 June 2009, 17:16Jag har cs400 och är väldigt nöjd med den. Så jag tror att 200an är ett mycket bra köp!
Jag har cs400 och är väldigt nöjd med den. Så jag tror att 200an är ett mycket bra köp!
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 17:46Jag har precis köpt just en CS200cad. Nöjd så här långt!
Jag har precis köpt just en CS200cad. Nöjd så här långt!
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 23:19på andra forum säger de att man märker viss störning ibland...?
Hur upplever ni det på era polar?
på andra forum säger de att man märker viss störning ibland...?
Hur upplever ni det på era polar?
Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 08:24min polar cs100 funkar utmärkt dock inte vid järnvägen eller kraftledningar då flippar den!
min polar cs100 funkar utmärkt dock inte vid järnvägen eller kraftledningar då flippar den!
Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 10:30Pulsmätningen kan störas om man åker nära en järnväg, det är likadant med min Polar pulsklocka för löpning. Har dock inte upplevt att de andra mätningarna störs. På min gamla jättebilliga trådlösa cykeldator stördes hastighetsmätningen på varenda runda, s
Pulsmätningen kan störas om man åker nära en järnväg, det är likadant med min Polar pulsklocka för löpning. Har dock inte upplevt att de andra mätningarna störs. På min gamla jättebilliga trådlösa cykeldator stördes hastighetsmätningen på varenda runda, s
Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 11:11Nu är den inhandlat, skall montera.... sen ut på en runda! blir nog lugnt idag med värmen vi har här i GBG..
någon som skall me?:-)
Nu är den inhandlat, skall montera.... sen ut på en runda! blir nog lugnt idag med värmen vi har här i GBG..
någon som skall me?:-)
Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 15:54Vad är det som gör att cs200 cad är 4-500:- dyrare än cs100? Snabb överblick ger mig bara en liten skillnad i fästanordning?
Vad är det som gör att cs200 cad är 4-500:- dyrare än cs100? Snabb överblick ger mig bara en liten skillnad i fästanordning?
Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 16:191. Kadensgivare följer med.
2. Annat pulsbälte.
1. Kadensgivare följer med.
2. Annat pulsbälte.
Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 16:26Det är först med W.I.N.D som de är avstörda från elektromagnetiskstrålning.
Det är först med W.I.N.D som de är avstörda från elektromagnetiskstrålning.