Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 16:50Körde precis första rundan med CS200 som ja köpte tidigare idag..
Va jag märkte så tappade jag ingen signal alls faktiskt? Sen kanske inte jag är en den mest känsligaste personen av alla.. men dock!
Jag låg säkert 2-3 km 4-5 meter från järnvägsspår med
Körde precis första rundan med CS200 som ja köpte tidigare idag..
Va jag märkte så tappade jag ingen signal alls faktiskt? Sen kanske inte jag är en den mest känsligaste personen av alla.. men dock!
Jag låg säkert 2-3 km 4-5 meter från järnvägsspår med
Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 17:23Tobias:
Okej, så cs100:an har stöd för kadens, men man måste alltså köpa till en givare? Struligt *suck*
Tobias:
Okej, så cs100:an har stöd för kadens, men man måste alltså köpa till en givare? Struligt *suck*
Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 17:50och cs200 har minne för 7 rundor medans cs100 har för en
och cs200 har minne för 7 rundor medans cs100 har för en
Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 18:47Precis. Och en kadensgivare kostar väl typ lika mycket som prisskillnaden.
Precis. Och en kadensgivare kostar väl typ lika mycket som prisskillnaden.
Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 21:34Jag är supernöjd med min Polar CS200, den fungerar perfekt. Den är mer robust än tex Sigmas cykeldatorer.
Jag är supernöjd med min Polar CS200, den fungerar perfekt. Den är mer robust än tex Sigmas cykeldatorer.
Quote from Funbeat user on 4 July 2009, 21:25Jag har köpt en 200 strax innan VR. Funkar klockrent tills nu. Bara det att den visar så låg snitt hastighet ??? (H)
Jag har köpt en 200 strax innan VR. Funkar klockrent tills nu. Bara det att den visar så låg snitt hastighet ??? (H)
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 08:51Min Polar CS300 fungerar för det mesta bra, men vid träning i grupp har jag vid en del tillfällen märkt att den blivit störd och visar helt felaktiga värden.
Min Polar CS300 fungerar för det mesta bra, men vid träning i grupp har jag vid en del tillfällen märkt att den blivit störd och visar helt felaktiga värden.
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 10:12Köp deras nya Polar RS800CX Pro Team Edition istället. Släpptes för några veckor sedan. Jag är själv mkt nöjd med den så rekomenderas. (t+)
http://www.polarpuls.com/sv/produkter/cykel/RS800CX_PTE_bike
http://www.polarcycling.com/product_detail.php?curre
Köp deras nya Polar RS800CX Pro Team Edition istället. Släpptes för några veckor sedan. Jag är själv mkt nöjd med den så rekomenderas. (t+)
http://www.polarpuls.com/sv/produkter/cykel/RS800CX_PTE_bike
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 22:06Min erfarenhet av Polar CS200cad efter att drygt två år är bara positiva!
Högsta betyg och inga fel i närhet av järnväg eller i grupp med andra Polar produkter både inom och utomhus. Vädigt bra produkt som jag rekommenderar alla som vill ha en bra och för
Min erfarenhet av Polar CS200cad efter att drygt två år är bara positiva!
Högsta betyg och inga fel i närhet av järnväg eller i grupp med andra Polar produkter både inom och utomhus. Vädigt bra produkt som jag rekommenderar alla som vill ha en bra och för