Quote from Guest on 2 January 2009, 12:20Klockan behöver ett batteribyte, så just nu funkar den inte. Jag skänker bort den till den som vill ha den ändå. Bra om du bor nära Tyresö, då jag vill att den hämtas.
Här finns bruksanvisning: http://www.bruksanvisningar.net/bruksanvisning.asp?ID=350
Om
Klockan behöver ett batteribyte, så just nu funkar den inte. Jag skänker bort den till den som vill ha den ändå. Bra om du bor nära Tyresö, då jag vill att den hämtas.
Här finns bruksanvisning: http://www.bruksanvisningar.net/bruksanvisning.asp?ID=350
Om
Quote from Camilla Maunu on 2 January 2009, 12:30Jag tar den gärna. Mer info i PM
Jag tar den gärna. Mer info i PM
Quote from Urban Nilsson on 2 January 2009, 16:53Annars är jag också intresserad!
Annars är jag också intresserad!
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 10:42...kan ni inte komma överens kan jag komma och hämta den imorgon!
...kan ni inte komma överens kan jag komma och hämta den imorgon!
Quote from Charlotte Wahlström on 3 January 2009, 12:11Alfred e på G så han tar den nog (om han nu hittar hit)
🙂
Alfred e på G så han tar den nog (om han nu hittar hit)
🙂
Quote from Urban Nilsson on 3 January 2009, 15:09Ok. Synd.
Ok. Synd.
Quote from Camilla Maunu on 3 January 2009, 16:42Jag hittade och har nu klockan i min ägo. 🙂
Tack Markus
Jag hittade och har nu klockan i min ägo. 🙂
Tack Markus
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 16:43Vilken underbar tråd... Saker som bortskänkes är det alldeles för lite av.. Detta glädjer en Smålänning 🙂
Vilken underbar tråd... Saker som bortskänkes är det alldeles för lite av.. Detta glädjer en Smålänning 🙂
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 16:49Grattis Markus! Mycket nöje. Jag finns här om du tröttnar på den 😀
Grattis Markus! Mycket nöje. Jag finns här om du tröttnar på den 😀
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 16:50Grattis Alfred menar jag. Oj nu blev det rörigt. Jag behöver kanske pulsklocka, namnlappar, kompasser, allt som gör att jag inte rör ihop saker och ting. Nu ska jag vara tyst! Trevlig lördagkväll allesamman, vad ni än heter! 😀
Grattis Alfred menar jag. Oj nu blev det rörigt. Jag behöver kanske pulsklocka, namnlappar, kompasser, allt som gör att jag inte rör ihop saker och ting. Nu ska jag vara tyst! Trevlig lördagkväll allesamman, vad ni än heter! 😀