Quote from Guest on 27 March 2010, 12:45Jag har precis köpt en PolarRS300x. Kan någon hjälpa mig och berätta hur man ställer in intervaller? Jag vill kunna ställa in intervaller efter tid. Ex. 15 st 70/20 intervaller. Hur gör jag det? När jag går in under Settings, Exercise och Intervall går d
Jag har precis köpt en PolarRS300x. Kan någon hjälpa mig och berätta hur man ställer in intervaller? Jag vill kunna ställa in intervaller efter tid. Ex. 15 st 70/20 intervaller. Hur gör jag det? När jag går in under Settings, Exercise och Intervall går d
Quote from Annika Andersson on 27 March 2010, 12:55Jag köpte också den klockan nyligen, men har inte satt mig in i de olika funktionerna än. Är glad att jag lärt mig att avläsa tid, puls o kaloriförbrukning efter passen.
Hoppas någon svarar för det blir väl mitt nästa steg att lära mig det.
Jag köpte också den klockan nyligen, men har inte satt mig in i de olika funktionerna än. Är glad att jag lärt mig att avläsa tid, puls o kaloriförbrukning efter passen.
Hoppas någon svarar för det blir väl mitt nästa steg att lära mig det.
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 13:48Jag har ingen sådan men det låter som ett fall av RTFM.
Skojjar bara, jag brukar också försöka leka mig till inställningar på saker. Alltid med samma katastrofala resultat.
En snabb googling gav instruktionsboken. Se sidan 32.Under "edit" så skall d
Jag har ingen sådan men det låter som ett fall av RTFM.
Skojjar bara, jag brukar också försöka leka mig till inställningar på saker. Alltid med samma katastrofala resultat.
En snabb googling gav instruktionsboken. Se sidan 32.
Under "edit" så skall d
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 14:22Jag har en RS200 och den klarar bara att ställa in ett antal timers som den kallar det. Klart tråkig funktion som bara räknar upp till x minuter sedan piper den och startar nästa timer till x minuter o.s.v. Alltså timer 1=4min timer 2=1min och sedan komme
Jag har en RS200 och den klarar bara att ställa in ett antal timers som den kallar det. Klart tråkig funktion som bara räknar upp till x minuter sedan piper den och startar nästa timer till x minuter o.s.v. Alltså timer 1=4min timer 2=1min och sedan komme