Quote from Guest on 27 November 2014, 15:43Är det någon här som hunnit skaffa sig en Polar V650 o har nån uppfattning om hur den står sig i förhållande till exempelvis Garmin edge 810?
Är det någon här som hunnit skaffa sig en Polar V650 o har nån uppfattning om hur den står sig i förhållande till exempelvis Garmin edge 810?
Quote from Funbeat user on 27 November 2014, 15:53Den allra största skillnaden är väl att 810 har kartor, vilket Polaren inte har. Om du ska jämföra är det nog snarare med Garmin Edge 510. Kolla in DC Rainmaker. Hans har nog alla jämförelser du kan tänka dig.
Den allra största skillnaden är väl att 810 har kartor, vilket Polaren inte har. Om du ska jämföra är det nog snarare med Garmin Edge 510. Kolla in DC Rainmaker. Hans har nog alla jämförelser du kan tänka dig.
Quote from Funbeat user on 29 November 2014, 18:26En annan liten skillnad är att det inte går att köpa Polaren.
De tycks ha problem att få klar den produkten.
Lanseringen har skjutits upp och skjutits upp.
Jättetrist, jag blev tvungen att köpa mej en Garmin istället (en 510 a)
som också är jättebra men j
En annan liten skillnad är att det inte går att köpa Polaren.
De tycks ha problem att få klar den produkten.
Lanseringen har skjutits upp och skjutits upp.
Jättetrist, jag blev tvungen att köpa mej en Garmin istället (en 510 a)
som också är jättebra men j
Quote from Funbeat user on 29 November 2014, 20:51När det kommer till cykling är det Garmin eller SRM som gäller. Finns inga andra alternativ. Duger det åt proffsen duger det åt oss 🙂
När det kommer till cykling är det Garmin eller SRM som gäller. Finns inga andra alternativ. Duger det åt proffsen duger det åt oss 🙂
Quote from Funbeat user on 29 November 2014, 21:01Nja… vet inte det.
Jag gillar min polarklocka.
Visserligen bara en enkel 300 (bla bla osv)
men den funkar bra o kuta med och jag tycker
persionaltrainer-programmet är grymt som sagt.
Kör för övrigt själv på en Caad 10 a så det funkar även om
det inte fu
Nja… vet inte det.
Jag gillar min polarklocka.
Visserligen bara en enkel 300 (bla bla osv)
men den funkar bra o kuta med och jag tycker
persionaltrainer-programmet är grymt som sagt.
Kör för övrigt själv på en Caad 10 a så det funkar även om
det inte fu
Quote from Funbeat user on 29 November 2014, 22:48När det gäller löpning duger säkert en Polar gott. Men till cykling är det Garmin el SRM som gäller.
Caad10 japp 🙂
När det gäller löpning duger säkert en Polar gott. Men till cykling är det Garmin el SRM som gäller.
Caad10 japp 🙂
Quote from Funbeat user on 30 November 2014, 08:57Hade bestämt mig för en Garmin, men blev lite nyfiken när jag läste att Polar släpper en.
Då är den stora frågan, vad är det som gör att man ska lägga nån extra tusenlapp på en Edge 1000 istället för 810?
Hade bestämt mig för en Garmin, men blev lite nyfiken när jag läste att Polar släpper en.
Då är den stora frågan, vad är det som gör att man ska lägga nån extra tusenlapp på en Edge 1000 istället för 810?
Quote from Funbeat user on 30 November 2014, 09:35XXL tar 4385 för Garmin Edge 1000 Bundle.
Ett bra pris.
http://www.xxl.se/cykel/traningselektronik/cykeldatorer/garmin-edge-1000-cykeldator-set/p/1106535_1_style
XXL tar 4385 för Garmin Edge 1000 Bundle.
Ett bra pris.
http://www.xxl.se/cykel/traningselektronik/cykeldatorer/garmin-edge-1000-cykeldator-set/p/1106535_1_style
Quote from Berit Bengtson on 30 November 2014, 11:50Simone Eriksson undrade:
> vad är det som gör att man ska lägga nån extra tusenlapp på en
> Edge 1000 istället för 810?Skärmen är REJÄLT överlägsen hos 1000 jmf med 810,
dessutom har Edge 1000 både fler finesser och funktioner,
en av funktionerna är G
Simone Eriksson undrade:
> vad är det som gör att man ska lägga nån extra tusenlapp på en
> Edge 1000 istället för 810?
Skärmen är REJÄLT överlägsen hos 1000 jmf med 810,
dessutom har Edge 1000 både fler finesser och funktioner,
en av funktionerna är G
Quote from Funbeat user on 30 November 2014, 12:12Michael, varken Garmins eller Polars nya pulsklockor/cykeldatorer kan exportera filer till PolarProTrainer5.
De exporterar *.gpx filer medan PolarProTrainer5 bara importerar *.hrm filer.
Läs t.ex det här: https://www.facebook.com/PolarGlobal/posts/10152
Michael, varken Garmins eller Polars nya pulsklockor/cykeldatorer kan exportera filer till PolarProTrainer5.
De exporterar *.gpx filer medan PolarProTrainer5 bara importerar *.hrm filer.
Läs t.ex det här: https://www.facebook.com/PolarGlobal/posts/10152