Quote from Berit Bengtson on 30 November 2014, 12:30Kim Felt skrev:
> De exporterar *.gpx filerStämmer inte för Garmin Edge, de exporterar FIT-filer
Men det är enkelt att omvandla dem till andra format.
Kim Felt skrev:
> De exporterar *.gpx filer
Stämmer inte för Garmin Edge, de exporterar FIT-filer
Men det är enkelt att omvandla dem till andra format.
Quote from Funbeat user on 30 November 2014, 14:04OK, visst går det att genom olika program/websidor förvandla *.tcx, *.gpx och *.fit filer till *.hrm filer, men det blir i längden ett stort merarbete. Kanske jag bara är lat eller möjligen tränar för mycket men om jag ska lägga 10 minuter extra på att ad
OK, visst går det att genom olika program/websidor förvandla *.tcx, *.gpx och *.fit filer till *.hrm filer, men det blir i längden ett stort merarbete. Kanske jag bara är lat eller möjligen tränar för mycket men om jag ska lägga 10 minuter extra på att ad
Quote from Berit Bengtson on 30 November 2014, 17:01Kim Felt skrev:
> om jag ska lägga 10 minuter extra på att administrera varje passVisst är det enklare att inte behöva (format-)konvertera.
Men om din hantering och konvertering tar 10min extra för varje enskilt pass, så borde du byta till en modernare
Kim Felt skrev:
> om jag ska lägga 10 minuter extra på att administrera varje pass
Visst är det enklare att inte behöva (format-)konvertera.
Men om din hantering och konvertering tar 10min extra för varje enskilt pass, så borde du byta till en modernare
Quote from Funbeat user on 30 November 2014, 18:19Vad? Allt det där fattar jag ingenting om. Jag lägger helt enkelt bara klockan på en rund svart sak från vilken en sladd leder in i datorn, och vipps så hamnar informationen i persionaltrainer-programmet.
Med cykeldatorn är det liknande bortsett ifrån den
Vad? Allt det där fattar jag ingenting om. Jag lägger helt enkelt bara klockan på en rund svart sak från vilken en sladd leder in i datorn, och vipps så hamnar informationen i persionaltrainer-programmet.
Med cykeldatorn är det liknande bortsett ifrån den
Quote from Funbeat user on 30 November 2014, 22:06Är det bara att inse att det är Edge 1000 som gäller alltså eller finns det nån annan som kan jämföras med den?
Är det bara att inse att det är Edge 1000 som gäller alltså eller finns det nån annan som kan jämföras med den?
Quote from Funbeat user on 30 November 2014, 22:49Nej, finns inget likvärdigt Edge 1000 på marknaden idag.
Nej, finns inget likvärdigt Edge 1000 på marknaden idag.
Quote from Funbeat user on 1 December 2014, 00:10Va! Skulle inte jag ha värsta skillzen?
Va! Skulle inte jag ha värsta skillzen?
Quote from Funbeat user on 3 April 2015, 21:07Återkopplar en smula och undrar om någon vet eller hört något om polaren (650n) ännu?
Jag är inte skitnöjd med min Garmin 510a.
Vid ett tillfälle skar den ihop totalt och jag tvingades skicka tillbaka den till Garmin i Götlaborg.
Fick fullservice därifrån
Återkopplar en smula och undrar om någon vet eller hört något om polaren (650n) ännu?
Jag är inte skitnöjd med min Garmin 510a.
Vid ett tillfälle skar den ihop totalt och jag tvingades skicka tillbaka den till Garmin i Götlaborg.
Fick fullservice därifrån