Quote from Guest on 26 August 2007, 13:34det hjärtat i displayen som symboliserar pulsöverföring, skall det blinka eller lysa konstant? för jag får det inte att lysa på min klocka (rs200)hur jag än gör...?
om det är en ram runt hjärtat så innebär det väl att överföringen är kodad? det får jag nä
det hjärtat i displayen som symboliserar pulsöverföring, skall det blinka eller lysa konstant? för jag får det inte att lysa på min klocka (rs200)hur jag än gör...?
om det är en ram runt hjärtat så innebär det väl att överföringen är kodad? det får jag nä
Quote from Funbeat user on 26 August 2007, 13:44Hej, jag har haft en polar i två år och heller aldrig fått hjärtet att lysa konstant. Jag gissar att det inte ska göra det, för den har ju bevisligen mätt nån puls ändå.
Den senaste månaden har den börjat bete sig lite konstigt, klockan tappar ibland kon
Hej, jag har haft en polar i två år och heller aldrig fått hjärtet att lysa konstant. Jag gissar att det inte ska göra det, för den har ju bevisligen mätt nån puls ändå.
Den senaste månaden har den börjat bete sig lite konstigt, klockan tappar ibland kon
Quote from Funbeat user on 26 August 2007, 14:11.
.
Quote from Sissel Svanøe on 26 August 2007, 14:33Hjärtat ska blinka i takt med era pulsslag. Om det verkar vara glappkontakt eller pulsen uppför sig konstigt kan det bero på att det är dålig kontakt mellan sändaren(på pulsbältet) och själva bältet. Ta isär tryckknapparna på pulsbältet och gör rent med t
Hjärtat ska blinka i takt med era pulsslag. Om det verkar vara glappkontakt eller pulsen uppför sig konstigt kan det bero på att det är dålig kontakt mellan sändaren(på pulsbältet) och själva bältet. Ta isär tryckknapparna på pulsbältet och gör rent med t
Quote from Camilla Höög on 26 August 2007, 14:35Dubbelpostning av trådskaparen:
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=130949
Dubbelpostning av trådskaparen:
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=130949
Quote from Funbeat user on 26 August 2007, 15:02Om du bytt löprunda så kan det ju vara så att du tassar förbi någon kraftledning? Själv har jag en löprunda där jag under 1 km löper ut med en järnväg - pulsklockan visar då 0 i puls. Men här låter det mer, som andra redan skrivit, att det handlar om ett
Om du bytt löprunda så kan det ju vara så att du tassar förbi någon kraftledning? Själv har jag en löprunda där jag under 1 km löper ut med en järnväg - pulsklockan visar då 0 i puls. Men här låter det mer, som andra redan skrivit, att det handlar om ett
Quote from Funbeat user on 26 August 2007, 15:08mitt första inlägg kanske är missvisande...
jag får alltså fram ramen kring hjärtat och hjärtat. men de blinkar (har ej tänkt på det, men det kanske är i takt till pulsen). skall det blinka eller skall det lysa konstant?klockan är ny, det är därför jag
mitt första inlägg kanske är missvisande...
jag får alltså fram ramen kring hjärtat och hjärtat. men de blinkar (har ej tänkt på det, men det kanske är i takt till pulsen). skall det blinka eller skall det lysa konstant?
klockan är ny, det är därför jag
Quote from Funbeat user on 26 August 2007, 15:15Hjärtsymbolen på klockan ska blinka i takt till ditt hjärta medan ramen runt ska lysa konstant (om sändningen är kodad).
Hjärtsymbolen på klockan ska blinka i takt till ditt hjärta medan ramen runt ska lysa konstant (om sändningen är kodad).
Quote from Funbeat user on 26 August 2007, 15:16Tack så mycket!
Tack så mycket!
Quote from Camilla Höög on 26 August 2007, 17:38Vad knepigt det blev när användaren avslutade sitt konto. Nu står det n/a n/a i stället för namnet. Det borde nog finnas någon slags historik som används istället för den lösningen. Ponera att ganska många till slut avregistrerar sina konton och hur det k
Vad knepigt det blev när användaren avslutade sitt konto. Nu står det n/a n/a i stället för namnet. Det borde nog finnas någon slags historik som används istället för den lösningen. Ponera att ganska många till slut avregistrerar sina konton och hur det k