Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningPortugal 8/3 med springtime
You need to log in to create posts and topics.

Jag fattade ett raskt beslut när sista minuten kom upp och bokade in mig. Någon mer som ska ner nästa söndag? 🙂

Jag ska ner då hade jag tänkt. Ser verkligen fram emot det! Springer i TSM 3:30-gruppen.

Jajjemen, här ska det tränas för fullt. Blir säkert extra mycket snö för alla TSM:are den 8/3. Dock inte så mycket att planet inte kan lyfta. 😉

Vad kul då ses vi!
Jag åker ner redan nu på söndag den 1/3 så jag har hunnit värma upp lite innan ni kommer 🙂

Va kul, då känner man igen några. Tyvärr råkade jag dra på mig någon muskelstrul vid dagens träningspass. Var nog så yster och nöjd att jag tog i för mycket. Nu ska här kureras.

En hel vecka - det kallar jag uppvärmning. Brukar själv nöja mig med 10-15 minuter. Verkar dock vara rätt beslut att åka redan till helgen, tror det kan bli lurigt underlag för långpasset på söndag.

Ha ha, Liselott, nu har jag läst din blogg från 2008. Gör grovjobbet första veckan i år och leta rätt på lediga hunkar till jag kommer ner. Tack! 😉

Ha det fantastiskt bra nere i MonteGordo. Sitter precis på Arlanda efter 2 helt underbara veckor där nere. Vilka härliga löparspår, miljö och väder.

// Pasi

Vi ses på söndag! (H)

Jag skall ned då som en av TSMs ledare. Skall bli riktigt skönt att slippa halka och kyla. Ses på Arlanda