Quote from Guest on 15 November 2009, 18:28Har anmält mig till Portugal i vår. Men skulle vilja ha lite kommentarer o synpunkter från er som varit där. Vad var bra? Vad är mindre bra? Är det värt pengarna? O allt annat som kan tänkas inspirera mig att betala in.
Letade men hittade ingen gammal dis
Har anmält mig till Portugal i vår. Men skulle vilja ha lite kommentarer o synpunkter från er som varit där. Vad var bra? Vad är mindre bra? Är det värt pengarna? O allt annat som kan tänkas inspirera mig att betala in.
Letade men hittade ingen gammal dis
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 18:38här är en diskution om det på Jogg.se
http://www.jogg.se/?sida=forum&subid=8848&searchstr=Springtime
här är en diskution om det på Jogg.se
http://www.jogg.se/?sida=forum&subid=8848&searchstr=Springtime
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 18:40Sök på Monte rdo så hittar du en hel del. Ja, det är värt att åka. Var nere 2006 och 2007 och ska ner 2010.
Sök på Monte rdo så hittar du en hel del. Ja, det är värt att åka. Var nere 2006 och 2007 och ska ner 2010.
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 18:56Nåt bland det roligaste jag gjort i mitt liv. Visserligen löper inte jag. Men körde klasserna. Bla för Blosson. Allt var bra utom maten. Som var i bland det sämsta jag har ätit. Men de ska ska ha egen kock nästa år. Så det blir nog bättre. Vi ska åka näst
Nåt bland det roligaste jag gjort i mitt liv. Visserligen löper inte jag. Men körde klasserna. Bla för Blosson. Allt var bra utom maten. Som var i bland det sämsta jag har ätit. Men de ska ska ha egen kock nästa år. Så det blir nog bättre. Vi ska åka näst
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 19:11Jag var där runt påsk 2007 och ska ev. åka dit 2010. Det var bra, men håller med föregående "talare" ang. maten.
Jag var där runt påsk 2007 och ska ev. åka dit 2010. Det var bra, men håller med föregående "talare" ang. maten.
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 19:23Det låter onekligen bra. Men rimmar lite illa med hårdträning och risigt käk!?
Det låter onekligen bra. Men rimmar lite illa med hårdträning och risigt käk!?
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 19:37Det är ingen brist på mat utan det är buffé och man får äta hur mycket som helst. Problemet som jag ser det är att det blir enformigt, varje dag är den andra lik matmässigt. Hungrig behöver man aldrig vara. Det beror förstås på hur kräsen man är också. Ja
Det är ingen brist på mat utan det är buffé och man får äta hur mycket som helst. Problemet som jag ser det är att det blir enformigt, varje dag är den andra lik matmässigt. Hungrig behöver man aldrig vara. Det beror förstås på hur kräsen man är också. Ja
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 19:53Bra träningsförhållanden, dock ganska litet skogsområde att springa i, man kan förstås springa på landsvägar. Instabilt väder var det också i april då jag var där.
Bra träningsförhållanden, dock ganska litet skogsområde att springa i, man kan förstås springa på landsvägar. Instabilt väder var det också i april då jag var där.
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 20:22Finns det många asfaltsvägar runt hotellet, med låg trafik?
Finns det många asfaltsvägar runt hotellet, med låg trafik?
Quote from Elias Engqvist on 15 November 2009, 21:26Nja, men det finns cykelbanor/trottoarer om det är det man är ute efter och springer man ut lite längre finns det mindre asfaltsvägar... Jo, det var rätt många som gnällde på maten på vår resa också (i våras) men som sagt - det fanns kolhydrater, fett och
Nja, men det finns cykelbanor/trottoarer om det är det man är ute efter och springer man ut lite längre finns det mindre asfaltsvägar... Jo, det var rätt många som gnällde på maten på vår resa också (i våras) men som sagt - det fanns kolhydrater, fett och