Quote from Guest on 22 January 2008, 07:20Hej,
fick som tidigare deltagare mail idag om att det blir en tränings/kurshelg i Pose-löpteknik med grundaren Nicholas Romanov i Danmark helgen 19-20 april. Har redan luskat ut att man kan flyga billigt med t.ex. FlyNordic (www.flynordic.se) och det går
Hej,
fick som tidigare deltagare mail idag om att det blir en tränings/kurshelg i Pose-löpteknik med grundaren Nicholas Romanov i Danmark helgen 19-20 april. Har redan luskat ut att man kan flyga billigt med t.ex. FlyNordic (www.flynordic.se) och det går
Quote from Funbeat user on 22 January 2008, 07:30Oj det är helt klart intressant. Jag gick över till framfotslöpning i november och kör på det. Det vore trevligt att få någon som berättar för mig om jag faktiskt springer korrekt på framfoten eller om det ser jättekonstigt ut =)
2800DDK är rätt mastigt
Oj det är helt klart intressant. Jag gick över till framfotslöpning i november och kör på det. Det vore trevligt att få någon som berättar för mig om jag faktiskt springer korrekt på framfoten eller om det ser jättekonstigt ut =)
2800DDK är rätt mastigt