Quote from Guest on 20 February 2013, 14:02Är det nån som har kunskap och erfarenhet?
Är det nån som har kunskap och erfarenhet?
Quote from Funbeat user on 20 February 2013, 14:12http://www.springsnabbare.se/
Quote from Funbeat user on 20 February 2013, 17:27Jag vill inte lägga orden i munnen på Fredrik (springsnabbare), men min uppfattning är att han inte "är pose". När jag gick hans första kurs, så frågade jag om Pose och han visade som hastigast vad i Pose som han inte var överens med. Det gick väldans for
Jag vill inte lägga orden i munnen på Fredrik (springsnabbare), men min uppfattning är att han inte "är pose". När jag gick hans första kurs, så frågade jag om Pose och han visade som hastigast vad i Pose som han inte var överens med. Det gick väldans for
Quote from Funbeat user on 20 February 2013, 17:42Jag har gått clinics för Marcus Ståhlbom som är certifierad pose-instruktör. Han snackar dock väldigt lite om POSE när man kör med honom, men erkänner POSE som en metod för att träna löpteknik. Enligt honom är slutmålet dock inte POSE-löpning. Slutprodukt
Jag har gått clinics för Marcus Ståhlbom som är certifierad pose-instruktör. Han snackar dock väldigt lite om POSE när man kör med honom, men erkänner POSE som en metod för att träna löpteknik. Enligt honom är slutmålet dock inte POSE-löpning. Slutprodukt
Quote from Funbeat user on 22 February 2013, 23:06Jag är licenserad instruktör.
Jag är licenserad instruktör.