Quote from Guest on 29 July 2009, 21:21Hörde talas om positionsmetoden, som ska leda till bättre löpteknik och därmed ökad fart.
Jag vill utveckla min löpning och bli bättre, känner att jag "står still" nu.Vad innebär denna metod, finns det någon därute som vet något?
Hörde talas om positionsmetoden, som ska leda till bättre löpteknik och därmed ökad fart.
Jag vill utveckla min löpning och bli bättre, känner att jag "står still" nu.
Vad innebär denna metod, finns det någon därute som vet något?
Quote from Therese Linner on 29 July 2009, 21:31Här diskuteras den nog mest under beteckningen "Pose". Det finns flera trådar om det.
Här diskuteras den nog mest under beteckningen "Pose". Det finns flera trådar om det.
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 21:39Tack för tipset, men det är ju en del diskussioner igång och jag kunde inte, vid min snabba överblick, hitta ngn rubrik "pose".
Vet du med dig att du läst om det och var isåfall?
Tack för tipset, men det är ju en del diskussioner igång och jag kunde inte, vid min snabba överblick, hitta ngn rubrik "pose".
Vet du med dig att du läst om det och var isåfall?
Quote from Therese Linner on 29 July 2009, 21:42Det "bästa" jag läst är egentligen en blogg av Fredrika som finns här
www.funbeat.se/life/blog/show.aspx?Blogid=9145I övrigt så kan jag inte minnas någon tråd utöver det vanliga. Gör ett försök med sökrutan. 🙂
Det "bästa" jag läst är egentligen en blogg av Fredrika som finns här
http://www.funbeat.se/life/blog/show.aspx?Blogid=9145
I övrigt så kan jag inte minnas någon tråd utöver det vanliga. Gör ett försök med sökrutan. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 21:44En får tacke :=)
Bra jobbat på göteborgsvarvet förresten!
En får tacke :=)
Bra jobbat på göteborgsvarvet förresten!
Quote from Therese Linner on 29 July 2009, 21:48Tackar!
Tackar!
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 21:58Det var första gången jag såg Fredrikas blogg-inlägg. Fantastiskt pedagogiskt! Som jag har undrat vad POSE är för något! Nu blev jag väldigt inspirerad av att ge mig ut och springa mer kortare steg och inte kraschlanda på hälen hela tiden. Det vore ju kan
Det var första gången jag såg Fredrikas blogg-inlägg. Fantastiskt pedagogiskt! Som jag har undrat vad POSE är för något! Nu blev jag väldigt inspirerad av att ge mig ut och springa mer kortare steg och inte kraschlanda på hälen hela tiden. Det vore ju kan
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 21:59Har också varit inne och läst bloggen, mycket imponerande och inspirerande.
Suger åt mig av allt till nästa löppass imorgon.
Har också varit inne och läst bloggen, mycket imponerande och inspirerande.
Suger åt mig av allt till nästa löppass imorgon.
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 22:06Fredrika rockar :-)! I sanning inspirerande!
Fredrika rockar :-)! I sanning inspirerande!