Quote from Guest on 6 August 2010, 22:32Ideal tider:
Simning: 1.9km - 50 min
Transition: 5 min
Cykling: 90km - 3.5h
Löpning: 21.1km - 2.5hStarttid: 11.30
Då kan man käka lättare lunch innan och kommer hem till middag..Simning:
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?Route
Ideal tider:
Simning: 1.9km - 50 min
Cykling: 90km - 3.5h
Löpning: 21.1km - 2.5h
Starttid: 11.30
Då kan man käka lättare lunch innan och kommer hem till middag..
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 22:42Röstar för Lammsjön (=sjön nära Sille Krog). Liten sjö, varmt i vattnet - lite vågor. Minimal risk att drunka pga. kramp 🙂
Behövs väl lite chaufförer för att flytta folk och cyklar dit dock?
Cykel: Västerljungsvarvet 4ggr blir väl ca. 90km? Lägger man
Röstar för Lammsjön (=sjön nära Sille Krog). Liten sjö, varmt i vattnet - lite vågor. Minimal risk att drunka pga. kramp 🙂
Behövs väl lite chaufförer för att flytta folk och cyklar dit dock?
Cykel: Västerljungsvarvet 4ggr blir väl ca. 90km? Lägger man
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 23:19Lammsjön har absolut sina fördelar, om inte vädret är avskräckande så kan vi kanske locka med lite chaufförer med barn 🙂
Lammsjön har absolut sina fördelar, om inte vädret är avskräckande så kan vi kanske locka med lite chaufförer med barn 🙂
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 23:19Med våtdräkt så drunknar man dock inte pga av kramp
Med våtdräkt så drunknar man dock inte pga av kramp
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 12:33Vilken dag sa vi nu igen? Kanske ska "någon" lägga in detta event som en tävling?
Vilken dag sa vi nu igen? Kanske ska "någon" lägga in detta event som en tävling?
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 19:4229/8 - nu finns tävlingen inlagd.....
29/8 - nu finns tävlingen inlagd.....
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 19:54Efter dagens simövning med joakim så kanske vi ska fundera på att förbjuda ryggsim - ser inte bra ut när någon ligger längst fram och ryggsimmar ... :@
Efter dagens simövning med joakim så kanske vi ska fundera på att förbjuda ryggsim - ser inte bra ut när någon ligger längst fram och ryggsimmar ... :@
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 21:22... ni får väl simma om mig och före så slipper ni se mig 😉
Tror att det kommer bli så i realiteten! 🙁/
... ni får väl simma om mig och före så slipper ni se mig 😉
Tror att det kommer bli så i realiteten! 🙁
/
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 21:26(a) ...ingen draghjälp tillåten! Shit - nu får jag avbeställa mina två/tre värvade (har-)cyklister 🙂
(b) 11:30 verkar vara en rimlig tid för startskottet, tidigare blir kanske tufft med tanke på att man skall (1) hinna käka (2) hinna byta om och fixa
(a) ...ingen draghjälp tillåten! Shit - nu får jag avbeställa mina två/tre värvade (har-)cyklister 🙂
(b) 11:30 verkar vara en rimlig tid för startskottet, tidigare blir kanske tufft med tanke på att man skall (1) hinna käka (2) hinna byta om och fixa
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 14:42Cykelrundan:
Jag är skeptisk till västerljungsrundan, det blir för mycket åka i stan, dessutom så har dom ju lyckats fixa ett dumt räcke i vagnhärad där man måste kliva av hojen och klättra över en trottoarkant.
Just nu är jag inne på att lägga en dricka
Cykelrundan:
Jag är skeptisk till västerljungsrundan, det blir för mycket åka i stan, dessutom så har dom ju lyckats fixa ett dumt räcke i vagnhärad där man måste kliva av hojen och klättra över en trottoarkant.
Just nu är jag inne på att lägga en dricka