Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd Januari - Februari
You need to log in to create posts and topics.

Självklart går det att starta en prattråd! Och du får starta en själv om du vill också, Billa! Snacka på 🙂

Har ni fått ner julen nu då? Jag hade bara tre saker uppe, så det var ingen match.

Jag hade oxå bara tre saker uppe så det tog inte så lång stund. Ner med adventsljusstaken, adventsstjärnan och dörrkransen. Färdig! Brukar julpynta lite mer men det här året var jag knappt hemma så det var ingen idé med det hela. Brukar ni andra pynta my

Jag har glömt bort att ta bort det, men jag är knappt hemma jag heller. Får väl ta ner adventsstakarna o julstjärnan o några julljus nu ikväll..
Blir skönt att göra utrymme för ljusare mer upppiggande inredningar så här i dystra vintermånaderna..

Jodå, julen åkte ner redan för en vecka sedan... ser fram emot våren nämligen. Själv har jag fyra saker faktiskt: ljusstake, miniplastgran, adventsljusstake och en tomtekruka jag fått...

Den här veckan ska jag i mål! Så därför har jag startat med 90 min

Ojojoj! Ni är inga julnissar ni inte! Jag har faktiskt inte ens räknat hur mycket jag har uppe! Jag äääälskar tomtar! Jag har adventljusstakar, dörrprydnad, julgran (som har börjat knoppa!) pepparkakshus och ca 100 tomtar lite här å där! Ska börja plocka

Jag hade inga saker alls 😮
Men jag har enormt svårt att motivera mig till att göra min rehab, vet inte riktigt varför :s

Kom igen, Marie! Tänk på alla fördelar det ger om du fortsätter göra den, istället för att behöva börja om från början. Det är ju ÄNNU jobbigare! Iväg nu!

Måste erkänna att jag är ungefär världens sämsta julfirare, vilket betyder att jag inte har haft en enda julsak uppe. Jag tycker inte heller om julmat och har lite för svårt att tillåta mig själv att ingå i det stora konsumtionshjulet för att köpa vettiga

Hallå alla!!

Verkar gå bra för de flesta denna vecka! Många som gått i mål! Tusan va skoj!! (t+)

Idag va jag iväg och simmade med min kompis! Lite extra konditionspoäng tycker jag att man kan få när man inte bara simmar utan dessutom pratar konstant! Me