Quote from Guest on 14 January 2008, 19:24Självklart går det att starta en prattråd! Och du får starta en själv om du vill också, Billa! Snacka på 🙂
Självklart går det att starta en prattråd! Och du får starta en själv om du vill också, Billa! Snacka på 🙂
Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 19:34Har ni fått ner julen nu då? Jag hade bara tre saker uppe, så det var ingen match.
Har ni fått ner julen nu då? Jag hade bara tre saker uppe, så det var ingen match.
Quote from Sebastian Magnusson on 14 January 2008, 19:48Jag hade oxå bara tre saker uppe så det tog inte så lång stund. Ner med adventsljusstaken, adventsstjärnan och dörrkransen. Färdig! Brukar julpynta lite mer men det här året var jag knappt hemma så det var ingen idé med det hela. Brukar ni andra pynta my
Jag hade oxå bara tre saker uppe så det tog inte så lång stund. Ner med adventsljusstaken, adventsstjärnan och dörrkransen. Färdig! Brukar julpynta lite mer men det här året var jag knappt hemma så det var ingen idé med det hela. Brukar ni andra pynta my
Quote from Funbeat user on 14 January 2008, 20:48Jag har glömt bort att ta bort det, men jag är knappt hemma jag heller. Får väl ta ner adventsstakarna o julstjärnan o några julljus nu ikväll..
Blir skönt att göra utrymme för ljusare mer upppiggande inredningar så här i dystra vintermånaderna..
Jag har glömt bort att ta bort det, men jag är knappt hemma jag heller. Får väl ta ner adventsstakarna o julstjärnan o några julljus nu ikväll..
Blir skönt att göra utrymme för ljusare mer upppiggande inredningar så här i dystra vintermånaderna..
Quote from mårten jansson on 14 January 2008, 23:58Jodå, julen åkte ner redan för en vecka sedan... ser fram emot våren nämligen. Själv har jag fyra saker faktiskt: ljusstake, miniplastgran, adventsljusstake och en tomtekruka jag fått...
Den här veckan ska jag i mål! Så därför har jag startat med 90 min
Jodå, julen åkte ner redan för en vecka sedan... ser fram emot våren nämligen. Själv har jag fyra saker faktiskt: ljusstake, miniplastgran, adventsljusstake och en tomtekruka jag fått...
Den här veckan ska jag i mål! Så därför har jag startat med 90 min
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 11:24Ojojoj! Ni är inga julnissar ni inte! Jag har faktiskt inte ens räknat hur mycket jag har uppe! Jag äääälskar tomtar! Jag har adventljusstakar, dörrprydnad, julgran (som har börjat knoppa!) pepparkakshus och ca 100 tomtar lite här å där! Ska börja plocka
Ojojoj! Ni är inga julnissar ni inte! Jag har faktiskt inte ens räknat hur mycket jag har uppe! Jag äääälskar tomtar! Jag har adventljusstakar, dörrprydnad, julgran (som har börjat knoppa!) pepparkakshus och ca 100 tomtar lite här å där! Ska börja plocka
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 15:13Jag hade inga saker alls 😮
Men jag har enormt svårt att motivera mig till att göra min rehab, vet inte riktigt varför :s
Jag hade inga saker alls 😮
Men jag har enormt svårt att motivera mig till att göra min rehab, vet inte riktigt varför :s
Quote from mårten jansson on 16 January 2008, 21:25Kom igen, Marie! Tänk på alla fördelar det ger om du fortsätter göra den, istället för att behöva börja om från början. Det är ju ÄNNU jobbigare! Iväg nu!
Kom igen, Marie! Tänk på alla fördelar det ger om du fortsätter göra den, istället för att behöva börja om från början. Det är ju ÄNNU jobbigare! Iväg nu!
Quote from Funbeat user on 17 January 2008, 16:12Måste erkänna att jag är ungefär världens sämsta julfirare, vilket betyder att jag inte har haft en enda julsak uppe. Jag tycker inte heller om julmat och har lite för svårt att tillåta mig själv att ingå i det stora konsumtionshjulet för att köpa vettiga
Måste erkänna att jag är ungefär världens sämsta julfirare, vilket betyder att jag inte har haft en enda julsak uppe. Jag tycker inte heller om julmat och har lite för svårt att tillåta mig själv att ingå i det stora konsumtionshjulet för att köpa vettiga
Quote from Funbeat user on 18 January 2008, 22:53Hallå alla!!
Verkar gå bra för de flesta denna vecka! Många som gått i mål! Tusan va skoj!! (t+)
Idag va jag iväg och simmade med min kompis! Lite extra konditionspoäng tycker jag att man kan få när man inte bara simmar utan dessutom pratar konstant! Me
Hallå alla!!
Verkar gå bra för de flesta denna vecka! Många som gått i mål! Tusan va skoj!! (t+)
Idag va jag iväg och simmade med min kompis! Lite extra konditionspoäng tycker jag att man kan få när man inte bara simmar utan dessutom pratar konstant! Me