Quote from Funbeat user on 19 January 2008, 12:13Jag ligger inte så bra till, mätaren står på 52% just nu. Men dagen är inte slut än. Ska verkligen kämpa hårt för att komma i mål. (H)
Jag ligger inte så bra till, mätaren står på 52% just nu. Men dagen är inte slut än. Ska verkligen kämpa hårt för att komma i mål. (H)
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 11:41Kämpa på Åsa! Om du har lika fint väder där du bor som jag har här i Västerås så är det ju en ypperlig dag för långpromenader! Jag ska iaf. på en sådan med min mamma, man, våran hund och mammas hund! Tror inte pappa följer med tyvär!
Så ut å rör på benen!
Kämpa på Åsa! Om du har lika fint väder där du bor som jag har här i Västerås så är det ju en ypperlig dag för långpromenader! Jag ska iaf. på en sådan med min mamma, man, våran hund och mammas hund! Tror inte pappa följer med tyvär!
Så ut å rör på benen!
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 13:27Kommer tillbaka efter ett mycket långt uppehåll. Kanske tack o lov inte med träning, det var datatiden och mycket annat som fattades. Saknar peppingen och att kunna nyfiket hålla lite koll på vad ni andra gör.Kul att vara tillbaka;)
Kommer tillbaka efter ett mycket långt uppehåll. Kanske tack o lov inte med träning, det var datatiden och mycket annat som fattades. Saknar peppingen och att kunna nyfiket hålla lite koll på vad ni andra gör.Kul att vara tillbaka;)
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 13:36Välkommen tillbaka!!
Välkommen tillbaka!!
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 17:47Kom i mål med bonus minutrar 🙂 Vart ett två timmars pass i gymmet i förmiddags.
Kom i mål med bonus minutrar 🙂 Vart ett två timmars pass i gymmet i förmiddags.
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 16:12Jag har hamnat lite så där af livet igen :s så ta bort mig från målen danke... :s
Får köra utan ett tag :s
Jag har hamnat lite så där af livet igen :s så ta bort mig från målen danke... :s
Får köra utan ett tag :s
Quote from Funbeat user on 28 January 2008, 17:15Va tråkigt Marie! Hoppas du mår bättre snart igen!
Va tråkigt Marie! Hoppas du mår bättre snart igen!
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 11:39Jag har äntligen flyttat klart, och fått ordning på både bredbandet och dagsrutinerna (tror jag), så nu ska det bli träna av igen! Usch vad trist det är när veckorna bara går utan att man får nåt vettigt gjort...
Jag har äntligen flyttat klart, och fått ordning på både bredbandet och dagsrutinerna (tror jag), så nu ska det bli träna av igen! Usch vad trist det är när veckorna bara går utan att man får nåt vettigt gjort...
Quote from Funbeat user on 12 February 2008, 08:29Hur går det för er?!
Jag har verkligen kommit igång! Det känns skitbra! Jag mår mycket bättre nu när träningen är igång ordentligt!
Å så va jag och min man å hälsade på våran valp för första gången! Han är tre veckor nu! OOoooo va jag längtar tills vi f
Hur går det för er?!
Jag har verkligen kommit igång! Det känns skitbra! Jag mår mycket bättre nu när träningen är igång ordentligt!
Å så va jag och min man å hälsade på våran valp för första gången! Han är tre veckor nu! OOoooo va jag längtar tills vi f
Quote from Funbeat user on 12 February 2008, 12:06Ooh, en valp!!! Sylvassa små gaddar som hugger en i tårna och näsan, den lilla kroppen som envisas med att vara i vägen överallt, och de små presenterna bredvid sängen... 😉 (det var ett tag sen, men nu fick jag en riktig flashback...)Lyllos dig! Vad är d
Ooh, en valp!!! Sylvassa små gaddar som hugger en i tårna och näsan, den lilla kroppen som envisas med att vara i vägen överallt, och de små presenterna bredvid sängen... 😉 (det var ett tag sen, men nu fick jag en riktig flashback...)Lyllos dig! Vad är d