Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd Juli-Augusti 2008
You need to log in to create posts and topics.

12

Startar den nya prattråden för Juli-Augusti.

Åhååå! vad mycket vi pratar
Senaste veckorna har varit lite utför för mig, både psykiskt och fysiskt..
men nu tar jag "semester" i lite över en vecka, tanken var att jag skulle åka till Frankrike och Belgien! Men, jag mår inte så där jättebra rent psykisk

Jag har haft en trevlig sommar. Även om man haft värk i kroppen. Har försökt vara ute i det fina vädret de dagar det varit det. Som tex. idag suttit ute i solen en stund. Har även hunnit med att trampa på en spik så man haltar lite nu på ena foten. Hoppas

Oj oj flickor och pojkar ni får sluta prata så mycket, man får ju knapt in ett ord här... Eller inte... Kom igen!

Ha en trevlig helg alla Utmanare!

Jag har haft en rätt lugn sommar. Tyvärr är det dock svårt att hålla igång träningen när det är så varmt. Har blivit en del cyckelturer i alla fall, fläktar rätt bra även när det är varmt 🙂 Hoppas ni alla har en fortsatt skön sommar!

Försökte komma på något bra att säga här, men jag tror värmen har kokat bort min hjärna...

För mej är det bara promenader som gäller när det är så här varmt, men jag lyckades faktiskt med en stunds yoga igår! Det var så skönt, och kroppen skällde på mej

Träna hemma är ganska praktiskt, men ibland är det riktigt skönt att få åka ut och dra ett pass 🙂
Just nu har jag börjat om med min rehabilitering, och jag jobbar för att ta mig till att få börja gymma igen, Eller ja det finns ingenting som säger att jag

Här regnar det och blåser ute. Sitter med en kopp varm choklad i handen. Det regnar för mycket för att man kan gå ut. Det får nog bli imorgon istället. Hoppas det blir bättre väder imorgon. Ha det bra alla Utmanare.

På tal om nånting helt annat:

I Augusti åker jag till USA en förort till NY närmare bestämt. Jag ska bo och arbeta i en familj som au pair, till två små barn som är tvillingar. De ska bli ett underbart äventyr. Hur som helst så hoppas jag att FB och ni k

12