Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 20:22Ok ha det bra i USA ska bli kul att höra hur det går där senare.
Ok ha det bra i USA ska bli kul att höra hur det går där senare.
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 23:13Lär väl finnas rubgy och annat därborta också? 😉 Lycka till med motionerandet i alla fall. 🙂 Men jag måste säga dig AKTA dig för maten där, och de normala dieterna är fan inte sunda någonstans, många av de vänner jag känner som har åkt dit på semester e
Lär väl finnas rubgy och annat därborta också? 😉 Lycka till med motionerandet i alla fall. 🙂 Men jag måste säga dig AKTA dig för maten där, och de normala dieterna är fan inte sunda någonstans, många av de vänner jag känner som har åkt dit på semester e
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 15:46Nån som har lite peppning på lager?
Jag har bara kommit upp i 34 minuter hittills den här veckan, inte bra alls!
Nån som har lite peppning på lager?
Jag har bara kommit upp i 34 minuter hittills den här veckan, inte bra alls!
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 16:01Ja ska ha de underbart!!
Hahha lite komiskt alla varanar mig för det där med maten och jag lär ju säkert äta den och därför är de ännu viktigare att träna som sagt! Jo de finns rugby där men de kanske inte går att kombinera med mina arbetstider 🙁 Vi får
Ja ska ha de underbart!!
Hahha lite komiskt alla varanar mig för det där med maten och jag lär ju säkert äta den och därför är de ännu viktigare att träna som sagt! Jo de finns rugby där men de kanske inte går att kombinera med mina arbetstider 🙁 Vi får
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 16:01Peppning: Allt är bättre än inget! Fortsätt kämpa och försök ta "det jobbiga" först, som en promenad så tidigt på dagen som möjligt, så är du "ledig" sen. 🙂
Själv har jag precis ökat min rehab idag, fast jag skulle vänta till nästa vecka, men jag kände
Peppning: Allt är bättre än inget! Fortsätt kämpa och försök ta "det jobbiga" först, som en promenad så tidigt på dagen som möjligt, så är du "ledig" sen. 🙂
Själv har jag precis ökat min rehab idag, fast jag skulle vänta till nästa vecka, men jag kände
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 21:04Uppe i 62 minuter...
Uppe i 62 minuter...
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 21:09Jag känner mig tyvärr konstigt seg. Kanske beror på att det regnat de sista dagarna så har man inte kunnat vara ute så mycket man brukar. Var på gymmet efter jobbet. Tog en tidig kvällspromenad med en kompis sedan gick vi till gymmet här i min port. Ja de
Jag känner mig tyvärr konstigt seg. Kanske beror på att det regnat de sista dagarna så har man inte kunnat vara ute så mycket man brukar. Var på gymmet efter jobbet. Tog en tidig kvällspromenad med en kompis sedan gick vi till gymmet här i min port. Ja de
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 22:47Snart har halva månaden gått..
Hmm kommer det gå bättre för folk med målen framöver, för ja vardagen börjar ju komma tillbaka nu, jag menar skola och jobb igen efter semester osv..
Vad tror ni?
Snart har halva månaden gått..
Hmm kommer det gå bättre för folk med målen framöver, för ja vardagen börjar ju komma tillbaka nu, jag menar skola och jobb igen efter semester osv..
Vad tror ni?
Quote from Funbeat user on 11 August 2008, 09:29Det tror jag, kommer nog gå trögt med målen i början men sen blir det nog bättre 😀
Det tror jag, kommer nog gå trögt med målen i början men sen blir det nog bättre 😀
Quote from Sebastian Magnusson on 14 August 2008, 09:30Jag tror det kommer att gå bättre nu. Själv har jag varit bortrest rätt mycket under sommaren å träningen har blivit därefter...Inte bra men nu var jag på mitt första friskispass i förrgår. Ajajaj...träningsvärk. Men ska iväg idag igen å sen är det bara a
Jag tror det kommer att gå bättre nu. Själv har jag varit bortrest rätt mycket under sommaren å träningen har blivit därefter...Inte bra men nu var jag på mitt första friskispass i förrgår. Ajajaj...träningsvärk. Men ska iväg idag igen å sen är det bara a