Quote from Guest on 23 March 2008, 10:47Tänkte att jag tar initiativet till en prattråd!
Skoj att snacka av sig ibland!!
Tänkte att jag tar initiativet till en prattråd!
Skoj att snacka av sig ibland!!
Quote from Funbeat user on 23 March 2008, 10:57Snacketi snack 🙂 GLAD PÅSK TILL ER ALLA!!!!
Snacketi snack 🙂 GLAD PÅSK TILL ER ALLA!!!!
Quote from Funbeat user on 26 March 2008, 17:30Idag har jag köpt en cykel så nu kan jag börja ta cykelturer med vovven! ååååh så skönt!
Idag har jag köpt en cykel så nu kan jag börja ta cykelturer med vovven! ååååh så skönt!
Quote from Funbeat user on 31 March 2008, 07:51Bra Billa (t+)
Bra Billa (t+)
Quote from Funbeat user on 31 March 2008, 12:30Japp det börjar bli härliga tider man kan tex börja cykla.
Japp det börjar bli härliga tider man kan tex börja cykla.
Quote from Funbeat user on 31 March 2008, 17:37Håller fullständigt med! Jag gillar dessutom att åka in-lines! Så det blir skoj att ta upp igen!
Håller fullständigt med! Jag gillar dessutom att åka in-lines! Så det blir skoj att ta upp igen!
Quote from Funbeat user on 31 March 2008, 21:07Ja va ute å cyckla igår för första gången på många år. Det blev totalt 2 mil 🙂
Ja va ute å cyckla igår för första gången på många år. Det blev totalt 2 mil 🙂
Quote from Funbeat user on 31 March 2008, 21:11Härligt jobbat Åsa.
Hur känns det där bak idag? Jag vet var jag brukar få ont när jag inte har cyklat på länge...
Härligt jobbat Åsa.
Hur känns det där bak idag? Jag vet var jag brukar få ont när jag inte har cyklat på länge...
Quote from mårten jansson on 31 March 2008, 22:16Hej hej tjejer 🙂 Hur går det för er?
Hej hej tjejer 🙂 Hur går det för er?
Quote from Funbeat user on 1 April 2008, 07:41Sitt knölarna gör lite ont efter cykelturen. Men annars är det rätt okej, tränings värken i benen kanske kommer idag.
Sitt knölarna gör lite ont efter cykelturen. Men annars är det rätt okej, tränings värken i benen kanske kommer idag.