Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd Mars-April!!
You need to log in to create posts and topics.

Försöker hålla på även om vissa läkare tycker jag ska ta det lungt nu.

Min dotter har blivit stor tjej och börjat på dagis nu. Vi har ca en kilometer dit.

Så nu får jag ca 4 km promenad varje dag bara genom att lämna och hämta henne, och gå hem emellan. Det blir 20 km i veckan! (om jag inte tar bilen av någon anledning, som

Hej på er!

Jag vet inte om ni märkt att jag varit frånvarande ett tag? I början på mars åkte jag dit i influensan och den har hållit i sig under hela mars. Jag är helt slut, både jag och barnen har legat sjuka i hög feber och jätteförkylda. Nu först börj

Vilken cykeltur Åsa! Häftigt!

Hej Denize! Det går bra! Just nu tryter motivationen bara.

Välkommen tebax Maria! Ta det lugnt i början bara så du inte åker på nå mer otrevligheter!

Jag gick ner mig i en svacka igen, men jag tror att jag har varit nere och vänt på min absoluta nollpunkt nu. Känns som om det kommer gå bättre med allt nu igen.
Började dagen idag med rehabiliteringsträning och en luuuuuugn promenad. 🙂 Tempot får jag dr

Tjohooooooooooo!!!!!! Äntligen klarade jag av att springa 3 km utan att stanna en endaste gång! Jäklar va stolt jag är över mig själv!!! Fan va bra det käns! Nu ska jag hoppa in i duschen! Ville bara dela med mig av min glädje!!!!!!!!!
😀

Jättebra gjort Billa!

Den här Utmaningen driver en verkligen framåt 🙂
Heja heja allihop vi är jätte duktiga (t+)

Det gick åt h-vete förra veckan. Denna vecka ska nog gå bättre!
Brist på motivation och ork. Är konstant trött......bläää.
Men! Nu ska det bli bättre! *ler ett anträngt leende*

Det tror jag säkert att de gör Billa, vi går mot ljusare tider vilket ofta gör en piggare, ta vara på det!