Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd vecka 23
You need to log in to create posts and topics.

En ny vecka hägrar, det är redan efter lunch så mer än halva första dagen har gått, och många av er är förhoppningsvis redan på god väg emot mål! (V)

Jag har ju satt nytt mycket högre mål denna vecka, 420min vilket är 60min per dag. Är väl inte så svårt

Lycka till själv Marie! Kunde du sova bättre med de nya medicinerna?

Jodå, jag sover mycket bättre, men lite för mycket istället.
Det är ganska styggt, jag sover nästan bort hela dagarna, men jag har lite mer än en vecka att vänja mig med den och lära mig att gå upp på morgonen med den innan jag ska tillbaka till jobbet i

Hoppas alla får en trevlig nationaldag! (L)

Det ska jag ha! Jag är med i en musikkår så jag ska spela i Kolsva och Köping (två byar i västmanland) Kommer bli förbannat varmt men så länge som jag inte svimmar så ska det nog vara trevligt!

Vad dåliga vi varit på att prata den här veckan!

Idag ska jag på ett extra spinningpass på gymmet. 90 minuter med flera instruktörer. Ska bli spännande, jag har aldrig varit på ett så långt pass...

När jag var på 90 minuters pass tyckte jag verkligen att det var SKITKUL! Jag hoppas att det kommer fler sådana pass, för jag kände mig så glad efteråt!
Jag har fått en form av viloperiod nu. Jag tränade sist i lördags och sedan har jag inte gjort något.

Det var J-VLIGT jobbigt där ett tag, men jag tog mig igenom 90 minuter. Det var underbart när det var över!

OJojoj! 90 min. spinning! låter tufft!
Jag har svårt för spinning, blir så irriterad på folk som inte trampar i takt till musiken så då försöker jag trampa jättetydligt för att kompensera det........så det blir bara knas!

Haha jo det känner jag igen. Jag hade en kvinna framför mig som hade alldeles för tungt motstånd på hela tiden så hon trampade långsammare än takten hela tiden... Jag är sån som inte KAN trampa i otakt, även om jag försöker...

Annars gillar jag spinning.

Ok, så om du klarar det så kanske det finns hopp för mig med? Får nog testa till hösten!

Precis hemkommen från ett underbart poweryoga pass! Mycke magövningar körde hon idag! Men det va så sköööönt!!