Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd vecka 23
You need to log in to create posts and topics.

Det har varit väldigt tyst här den här veckan, alla måste ha fått värmeslag eller något...
Jag har bränt mig i solen, och gömt mig inne så mycket som möjligt, har varit lite för varmt för min smak... 😮
har inte hållt mig till schemat ännu, pga skavsåren,

Det var hemskt varmt idag!
Igår var min fjärde vilodag och jag satt och hoppade upp och ner på jobb under kvällen. Idag har jag promenerat en timme för att jag inte hittar i ramlösa för att slutligen komma till en typ... tio minuter lång intervju. Kändes

Ush, känner mig inte alls på topp just nu. Kommer troligtvis inte komma i mål...men jag får se om jag får ork att sätta de sista 120 minutrarna. Värmen har totalt slagit ut mig.Hur går det för er andra?!

Jag kom i mål idag 🙂 Men visst är det hemskt varmt! Jag lider faktiskt inte lika mycket som jag gjorde förra sommaren, men visst känner jag av det och har inte samma ork eller matlust. Och äter man inte lika mycket som orkar man ju ännu mindre... Försöke

Åhhh vad skönt med promenad då man inte känner av att man har skavsår ;D Äntligen har de läkt.. 😀
69min.. mmm! överväger cykling till badplats också.. Får se 😛

Då är det bara jag som har skavsår kvar efter min dumma ramlösa-promenad. Fast jag har insett att jobbet har plåster som sitter som gjutna, så jag får väl sno nya i morgon!

Värmen gör mig seg. Får kämpa i morgon om jag ska lyckas komma i mål.

Kommer inte i mål den här veckan. Värmen är olidlig och jag har bytt arbetsplats. Trodde inte att det skulle spela så stor roll men det gör ju det. Vinglar till för varje förändring. Vill bara att allt ska vara som vanligt! Och det kan jag ju glömma på et

Jag var ute och gick klockan 10 på kvällen igår, och sedan styrketräning med gummband. Kanske inte så bra att träna så sent men det är det enda som funkar i värmen :O

Ja, min idé var samma som din, Marie. Ut en runda kl.21. Sprang till Pålsjöskog och med tanke på hur alla slitit hund i Stockholm kändes det futtigt att bara springa en mil. Så jag drog in i skogen, 7km, men tänkte inte på att det blir ju mörkare därinne