Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd vecka 25!
You need to log in to create posts and topics.

Så nu var det ny vecka än en gång 🙂
Alla ni som har hittat tillbaka och satt mål igen känn er hjärtligt välkomna och ni som tyvärr har lämnat oss känn er saknade och även välkomna tillbaka när det känns mer rätt (H)

En bra start på veckan för mig med c

Vad många som hoppar sina mål denna vecka, är det en sjukdoms period just nu som jag har missat?!

Jag körde yoga igår....mitt svåraste pass någonsin! Jag försökte ta det lugnt! Opererade ögonen i måndags så jag får inte bli så svettig så det hamnar i ögo

För mig går det bra! Jag har en hemma-vecka just nu och jobbar egentligen mest med att komma i ordning efter flytten.
Det blir lite konstig registrering av det. I går tex så flyttade jag komposten. Först fick jag tömma den och så flyttade jag skalet och

Jodå, det går väl som planerat men nu är det ju midsommar och sådant så då blir det inte så mycket träning i helgen och då får man ju se till att avverka en större del av målet innan. Tyvärr så känner jag av något i halsen idag som jag inte riktigt kan id

Förr veckan var jag i New York. Vi valde att inte lägga så mycket pengar på maten, utan på inträden och liknande. Skräpmat hela veckan alltså.

Sista dagen började min fot svälla upp och det bar iväg till doktorn. Infekterat skavsår. Kan fortfarande inte

Det jag kände med Ki-Balansen var att jag saknade just det är med att det ska vara en typ av mental träning, avslappning och sådant. Ki balansen var mer som gympa långt under basnivå... Gå runt i ring och sådant. Det gör jag ALDRIG om!

Va tråkit Denize! Det var uppenbart inget för dig. Har ni styrkeyoga då??

Om du är ute efter den mentala träningen så är yogan bra, i alla fall där jag bor 🙂

Evely: Vi har inte yoga överhuvudtaget, bara ki-balans. därför längtar jag efter Ki Yogan!

Tänk vad trist om man inte hade ngt att längta efter (H:)