Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenPrattråd vecka 25!
You need to log in to create posts and topics.

Bajs 🙁
Kommer inte ha någon rolig midsommar helg iaf :S

Varför inte Marie?

Jag kommer ha svårt att nå målet den här veckan. Har 300 minuter kvar, och ska ut på en liten skärgårdsö... Ska försöka yoga lite så jag får ihop några minuter...

Jag är ensam, bästa kompisen jobbar, sambon är på "semester" från mig.. Och jag vet inte riktigt vad jag ska göra av våran relation... :S

*skickar kramar till marie*

Kan du inte fira med dina föräldrar?
Annars är midsommar inget att fira...vem fan vill fira att det blir mörkare för varje dygn som går nu?! Seriöst! Första gången jag tänker på det sättet! Hehehe! Kanske nåt att hålla fast vi

Pappa är långt bort, och jag vill inte dit....
Mamma bor nära, men jag vill inte dit heller 😛

Då får du väl göra lite mysigt med dig själv. Levende ljus i regnrusket, din älsklingsrätt osv

Kram

Köpte lövbiff idag!!! 🙂 Sen får vi se vad vi hittar på, köpte även festlig kantarellsås.. mmm . den är jättegod.. 🙂

Vad gott det låter! Jag har inte alls funderat på vad jag ska äta idag. Väldigt dumt med tanke på att affärerna stänger och sådär men.. det ska nog gå att slänga ihop något gott eller så får jag ta något ur frysen. Det viktigaste idag är att jag får rent

Sill, färsk potatis å jordgubbar! Trevlig midsommar allihop!

Jag gick i mål!! 🙂 Med lite bonus, ett genomsnitt på 60min/dag alltså.. 🙂 Finfint!