Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 01:45Har varit ute och provlöpt banan idag tillsammans med tävlingsledare Anders Östlund. Banan är betydligt mer lättlöpt än tidigare år med egentligen bara en kuperad kilometer mellan 2,4-3,4 kilometer följt av en härlig nedförsbacke.
Ni kan kolla in på min
Har varit ute och provlöpt banan idag tillsammans med tävlingsledare Anders Östlund. Banan är betydligt mer lättlöpt än tidigare år med egentligen bara en kuperad kilometer mellan 2,4-3,4 kilometer följt av en härlig nedförsbacke.
Ni kan kolla in på min
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 11:38Jag ska inte springa loppet, men jag vill gärna springa i Skatås ungefär när loppet går. Kan man springa Milen utan att det stör loppet?
Jag ska inte springa loppet, men jag vill gärna springa i Skatås ungefär när loppet går. Kan man springa Milen utan att det stör loppet?
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 12:29Hade oxå funderingar på det, men det ser ut som banan korsar alla spår om jag fattar den rätt...
Hade oxå funderingar på det, men det ser ut som banan korsar alla spår om jag fattar den rätt...
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 15:49Min lilla tjej kom 3:a i F8 och då är hon bara 6 år 🙂 Hon var hur stolt som helst och att bestiga en prispall gjorde henne överlycklig 🙂 🙂
Häftigt att hon springer 1km på 5:21.Stolt pappa 🙂
Min lilla tjej kom 3:a i F8 och då är hon bara 6 år 🙂 Hon var hur stolt som helst och att bestiga en prispall gjorde henne överlycklig 🙂 🙂
Häftigt att hon springer 1km på 5:21.
Stolt pappa 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 16:491km på 5:21 på korta ben! Det var imponerande tycker jag!
1km på 5:21 på korta ben! Det var imponerande tycker jag!
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 17:21Tack! Ja, hon har rätt mycket energi i den där kroppen...
tiden är iofs oväsentlig, det viktigaste är att hon tycker det är roligt att röra på sig 🙂Hon har gått runt med sin pokal i 2h och har inte bestämt vart hon skall ställa den än.
Tack! Ja, hon har rätt mycket energi i den där kroppen...
tiden är iofs oväsentlig, det viktigaste är att hon tycker det är roligt att röra på sig 🙂
Hon har gått runt med sin pokal i 2h och har inte bestämt vart hon skall ställa den än.
Quote from Donald Isaksson on 9 April 2011, 17:23Sjukt fint när barn är så stolta när de vinner, det är något jag unnar varenda liten kotte! (L)
Sjukt fint när barn är så stolta när de vinner, det är något jag unnar varenda liten kotte! (L)