Quote from Funbeat user on 8 March 2013, 11:14Din aktivitet syns bara i gruppen vad jag vet. 🙂
Din aktivitet syns bara i gruppen vad jag vet. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 March 2013, 14:07Våra inlägg eller kommentarer om andras träning blir inte kopplade till våra vänner men kom i håg att det är en öppen grupp.
Våra inlägg eller kommentarer om andras träning blir inte kopplade till våra vänner men kom i håg att det är en öppen grupp.
Quote from Funbeat user on 8 March 2013, 14:42Ja men då vågar jag presentera mig då. Jag är inte särskilt anonym av mig, det är ok om mina vänner läser vad jag skriver här ifall de själva skulle ha behov av att titta in i singelgruppen.
Själv höll jag på att bli singel i somras och fann mycket tröst
Ja men då vågar jag presentera mig då. Jag är inte särskilt anonym av mig, det är ok om mina vänner läser vad jag skriver här ifall de själva skulle ha behov av att titta in i singelgruppen.
Själv höll jag på att bli singel i somras och fann mycket tröst
Quote from Funbeat user on 8 March 2013, 18:14Välkommen till singelträsket Rebecka! 🙂 Det är bara att behålla (rid)stövlarna på och slå sig ner i soffan *puffar till kuddarna*.
Vem är det förresten som ansvarar för välkomstbubblet numer?
Välkommen till singelträsket Rebecka! 🙂 Det är bara att behålla (rid)stövlarna på och slå sig ner i soffan *puffar till kuddarna*.
Vem är det förresten som ansvarar för välkomstbubblet numer?
Quote from Funbeat user on 8 March 2013, 18:26Välkommen Rebecka...
Vart går gränsen för purung? 😉
Välkommen Rebecka...
Vart går gränsen för purung? 😉
Quote from Funbeat user on 8 March 2013, 18:46Gränsen för purung går vid 35... eller valfri ålder man just passerat.
Gränsen för purung går vid 35... eller valfri ålder man just passerat.
Quote from Funbeat user on 8 March 2013, 19:02Okey...då får man ta till vara de sista månaderna som purung då... 😉
Okey...då får man ta till vara de sista månaderna som purung då... 😉
Quote from Funbeat user on 8 March 2013, 20:38Välkommen, Rebecka! Må din vistelse här bli kortare än du tänkt dig! 😉
Välkommen, Rebecka! Må din vistelse här bli kortare än du tänkt dig! 😉
Quote from Funbeat user on 8 March 2013, 21:05Välkommen Rebecca!
🙂
Välkommen Rebecca!
🙂
Quote from Funbeat user on 8 March 2013, 23:38Välkommen Rebecka 🙂
Linda, bubblet försvann när Fredrik lämnade soffan. Nu är det drinkar som gäller. Och kuddpuffning (t+)
Välkommen Rebecka 🙂
Linda, bubblet försvann när Fredrik lämnade soffan. Nu är det drinkar som gäller. Och kuddpuffning (t+)