Quote from Funbeat user on 10 March 2013, 21:21Nä, men vi har en gratis utomhusfemtia under sommarlovsmånaderna där vi kommer att ha crawl kurs och open-water-kurs inför vårt Open-Water-lopp den 17 augusti. 🙂
Nä, men vi har en gratis utomhusfemtia under sommarlovsmånaderna där vi kommer att ha crawl kurs och open-water-kurs inför vårt Open-Water-lopp den 17 augusti. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 March 2013, 21:28Äsch Camilla. är egentligen inte så sugen på simning överlag.
Men mitt besök i Älvdalen gav ju mersmak på 50m.
kan man träna öppet vatten i bassäng? har ni vågmaskin då eller?Årets ambitioner gäller ju bara ett minitriathlon vad det gäller simning.
Mö
Äsch Camilla. är egentligen inte så sugen på simning överlag.
Men mitt besök i Älvdalen gav ju mersmak på 50m.
kan man träna öppet vatten i bassäng? har ni vågmaskin då eller?
Årets ambitioner gäller ju bara ett minitriathlon vad det gäller simning.
Mö
Quote from Funbeat user on 10 March 2013, 22:08Jag tänker mig en distanskurs med informativa bilder och filmer. Hur låter det?
Jag är inte jättesugen på att simma egentligen men jag är väldigt inne på distans just nu.
Jag tänker mig en distanskurs med informativa bilder och filmer. Hur låter det?
Jag är inte jättesugen på att simma egentligen men jag är väldigt inne på distans just nu.
Quote from Funbeat user on 10 March 2013, 22:13Utomhusfemtian jag pratar om (Himmelstalundsbadet) ligger vid Motala Ström norr om stan så planen är att ha crawlkurs i femtian och open-water-träning i Strömmen. Men självklart kan man träna en del OW-specifika prylar i bassäng, som att känna på hur det
Utomhusfemtian jag pratar om (Himmelstalundsbadet) ligger vid Motala Ström norr om stan så planen är att ha crawlkurs i femtian och open-water-träning i Strömmen. Men självklart kan man träna en del OW-specifika prylar i bassäng, som att känna på hur det
Quote from Funbeat user on 10 March 2013, 22:18Smart att lägga bassängen så, då är det ju smidigt att byta liksom.
Tar gärna nån lektion då det blir varmt ute. Har ju en tid i Gammalkil att förbättra radikalt. Tror att i år är året det ska göras nämligen. (H)
Smart att lägga bassängen så, då är det ju smidigt att byta liksom.
Tar gärna nån lektion då det blir varmt ute. Har ju en tid i Gammalkil att förbättra radikalt. Tror att i år är året det ska göras nämligen. (H)
Quote from Funbeat user on 10 March 2013, 23:41Välkomnar alla!
Välkomnar alla!
Quote from Funbeat user on 11 March 2013, 00:02Hej alla nya. Den där crawlkursen i sommar låter intressant Martin.
Hej alla nya. Den där crawlkursen i sommar låter intressant Martin.
Quote from Funbeat user on 12 March 2013, 14:11Välkommen Martin! 🙂 Simkurs låter toppen! Ska man ta med sig egna armpuffar? 😉
Välkommen Martin! 🙂 Simkurs låter toppen! Ska man ta med sig egna armpuffar? 😉
Quote from Funbeat user on 12 March 2013, 15:47Armpuffar? Jag som så gärna blåser upp en sån här istället:
BILD:http://www.shopping4net.se/Common/PCCs/Products/Grpx/T4Net/Img-TSCDT-1-XX_1.jpg
Armpuffar? Jag som så gärna blåser upp en sån här istället:
BILD:http://www.shopping4net.se/Common/PCCs/Products/Grpx/T4Net/Img-TSCDT-1-XX_1.jpg
Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 14:56Jo men här kan man ju vara med !! Kanske är rätt forum, den som lever får se!
Lite kort om mig...Spontan kille som lever i nuet, mycket fokus på att må bra, i jobbet på fritiden ,med familj och vänner.
Stort hjärta, kärleksfull, och kan ta en diskussi
Jo men här kan man ju vara med !! Kanske är rätt forum, den som lever får se!
Lite kort om mig...
Spontan kille som lever i nuet, mycket fokus på att må bra, i jobbet på fritiden ,med familj och vänner.
Stort hjärta, kärleksfull, och kan ta en diskussi