Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Här flyttar man och då fylls det på i trådarna minsann. Välkomna alla nya! (Valde ett utropstecken i det här läget men försöker att inte överanvända.)

Tackar!
Utropstecken är helt korrekt att använda vid utrop och uppmaning enligt språkpoliser. För övrigt kan man ignorera vad andra tycker och göra som man vill.

Välkomsthälsar från det lilla landet.

Hehe, utropstecken är ok i rätt sammanhang. Det är just överanvändande jag inte tycker om, jag blir MYCKET skeptisk till personen ifråga och undrar vad de försöker dölja. Det är lite som überpositiva inlägg på facebook, det gör mig misstänksam. Men jag är

!!Sånt här kan!! man bli galen på!!
Jag håller med dig Jenny B och det finns alla anledning att vara skeptisk när folk överanvänder utropstecken.
Ransonering är lösningen:
Nu delar jag ut årets alla utropstecken för alla och envar. Fler än så här behöver

Bosse W: det finns en del fördelar med att vara singel, helt klart. Som att ingen kvider över hur mycket man tränar eller att det står träningskläder i olika stadier av uppackning överallt. 🙂

Men det jag saknar allra mest är att dela mina tankar och fu

Tack för det svaret Jenny B. Det som jag antagligen kommer att sakna framöver är den riktigt nära närheten och exklusiviteten, med andra ord. Du beskriver det bra.

Då är det väl dags för mig att försöka tränga sig ner i soffan, även om det verkar vara lite trångt. Men någon måste ju representera Örebro, och här har ni mig; Micke.

Körkortet säger 37 år, men jag känner mig som typ 24-25, och det var bara några månad

Välkommen till oss Micke. Hoppas du kommer att trivas 🙂

Välkommen Micke 🙂